A British Columbia hitelszövetkezet által bevezetésre került rendszerben az ügyfelek digitális fotóját is letárolják, ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársak és pénztárosok sokkal könnyebben tudják kiszűrni a csalási kísérleteket. Az eredmények az ügyfeleket is meggyőzték, a pénzintézet 97 százalékuktól kapott engedélyt a fotóik CRM-rendszerben történő tárolására.
Noha az elektronikus eszközök terjedésével a személyes kapcsolatok némileg veszítettek jelentőségükből, szakértők szerint a bizalmi alapú szolgáltatások esetében - amilyen a pénzügyi szolgáltatás is - ez még nagyon sokáig meghatározó lesz. A rendszert eddig csak a British Columbia egyik fiókjában vezették be, a sikeres teszt után viszont minden egységre ki kívánják terjeszteni.
(Menedzsment Fórum)
CRM-rendszerrel a banki csalások ellen
A ügyfélkapcsolati rendszer alkalmazása során az egyik kanadai pénzintézet jelentősen tudta csökkenteni a személyiségi jogokkal való visszaélésből eredő csalásokat.