1p

A ügyfélkapcsolati rendszer alkalmazása során az egyik kanadai pénzintézet jelentősen tudta csökkenteni a személyiségi jogokkal való visszaélésből eredő csalásokat.

A British Columbia hitelszövetkezet által bevezetésre került rendszerben az ügyfelek digitális fotóját is letárolják, ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársak és pénztárosok sokkal könnyebben tudják kiszűrni a csalási kísérleteket. Az eredmények az ügyfeleket is meggyőzték, a pénzintézet 97 százalékuktól kapott engedélyt a fotóik CRM-rendszerben történő tárolására.

Noha az elektronikus eszközök terjedésével a személyes kapcsolatok némileg veszítettek jelentőségükből, szakértők szerint a bizalmi alapú szolgáltatások esetében - amilyen a pénzügyi szolgáltatás is - ez még nagyon sokáig meghatározó lesz. A rendszert eddig csak a British Columbia egyik fiókjában vezették be, a sikeres teszt után viszont minden egységre ki kívánják terjeszteni.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!