1p

Csatlakoztak a termékek zsír- és cukortartalmának részletesebb feltüntetését célzó európai kezdeményezéshez a vezető élelmiszer- és italgyártók. Az Európában egyre jellemzőbb elhízási folyamatnak akarnak ezzel véget vetni a cégek.

A kezdeményezéshez csatlakozó Coca-Cola Co., a Danone csoport, a Kellogg Co., a Kraft Foods Inc., a Nestle SA, a PepsiCo Inc. és az Unilever NV a termékcsomag elülső oldalán fogja feltüntetni a kalóriatartalomra vonatkozó adatokat, hátoldalán pedig a tápértékre (beleértve a cukor, a zsír, a só, és a szénhidrát-tartalomra) vonatkozó részletes információkat.. Az információk arra is kiterjednek majd, hogy mekkora az adagonkénti zsír-és cukortartalom, illetve a napi ajánlott mennyiség.

Az Európai Unió és az Egyesült Államok májusban deklarálta: korszerűsíteni kívánja egészségvédelmi gyakorlatát annak érdekében, hogy felvegye a harcot a fiatalok körében is egyre jellemzőbb elhízás ellen. Az unió illetékeseinek becslése szerint mintegy 204 millió ember tekinthető Európában túlsúlyosnak, 61 millióan pedig kövérnek.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!