4p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Néhány éve a Digi Tv piacra lépésekor a konkurensek azzal riogattak, hogy ennyi pénzért nem lehet elfogadható szolgáltatást nyújtani. Nos személyesen megerősíthetem, valóban siralmas, ráadásul hülyének nézik az ügyfelet.

Így járt... (Mfor-montázs)

Már a történet kezdete is nehézkesen indult egy éve, azóta viszont rémálommá vált. Tavaly, amikor beköttettem a kábeltévét és az internetet, kijött két szerelő, behúzták a drótot, és lett kábeltévé, csak éppen a központba nem szóltak be, így a netet nem aktiválták. Akkor egy hét telefonálást követően sikerült elintézni, hogy ugyan kapcsolják már be. Végül megszántak és lett net.

Miután kisebb problémák ellenére, de úgy ahogy működött a szolgáltatás, ezért nem nagyon forszíroztuk, hogy amikor sokan néznek tévét, akkor miért szakadozik az internet-kapcsolat, vagy miért hektikus a sávszélesség (többnyire köszönőviszonyban sem volt a szerződésben vállalttal, amiért a GVH mostanában komolyan büntetett.)

Aztán egy hónapja elkezdték felújítani a házunkat, és elment a kábeltévé. Mivel a net valami csoda folytán maradt, sőt gyorsabb lett mi csak örültünk, de a szomszédok idegeskedtek és intézkedtek. Sajnos egy hét múlva megjelentek a szerelők és elkezdődött a kálváriánk. Új csillagpontos rendszerre cserélték a régi működőt. Majd vártuk, hogy felálljon a modem, de az nem akart. Bejelentettük a hibát, visszajött a szerelő, és megállapította, hogy nem jó a modem. Újra bejelentettük, hogy ki kellene cserélni, mert az első szerelő erre nem jogosult (vagy valami hasonló érvvel rázta le a dolgot,) mire a modem működni kezdett.

Azóta időnként működik, de többnyire nem. Amikor nem, akkor bejelentjük, de nem történt semmi. Mint kiderült azért, mert hiába vettek fel a call centerben a munkalapot, amikor véletlen magához tért a modem, akkor kipipálják a hibát, kitöltik a munkalapot, mintha ők oldották volna meg. Amikor pedig felhívtuk őket, meg akartak győzni róla, hogy ők bizony voltak nálunk és meg is csinálták. (Ilyenkor érzi csak úgy az ember, hogy nagybetűs ügyfélként bánnak vele.)

Miután a család állandó beszélgető és/vagy veszekedő partnere lett a hibabejelentő vonalnak, csodák csodájára kedden megjelent egy szerelő. Amikor éppen ment a net. "Hókuszpókuszolt" egy kicsit a szaki, aztán elment. Most megint nincs netünk.

Csak a call centert lehet felhívni, mert más számot nem vesznek fel, ott viszont nem adnak ki olyan személy telefonszámát, legyen az szerelő, vezető, vagy bárki, aki érdemben hatással tudna lenni a problémánkra.

Happy End? Az nincs, csak egy sluszpoén. A múltkor az egyik vicces alkalmazott megjegyezte, örüljünk, hogy nem triple play szolgáltatást (tévé-, net- és telefon) vettünk igénybe. Akkor nem csak internetezni, de telefonálni sem tudnánk.

Update 

Nem tudom, hogy a fenti írásnak, vagy párom határozott telefonhívásainak köszönhetően, de ma ismét kijött a cég munkatársa, és megoldódtak a problémák. Emellett megismerkedtem a cég 6. kerületi vezetőjével, aki elmondta, hogy nem tájékozódtam megfelelően, mert igenis van a kerületben másik kábelszolgáltató, mely immár két utcában jelen van. 

Kiderült továbbá, hogy a cég ma nálunk járt alkalmazottja szerint az alvállalkozójuk a rendszer felújításakor elrontott valamit (ennek részletezésétől eltekintenék), az elmúlt három hétben ezért voltak problémák a netkapcsolattal. Ezt a cég szerint tegnap elhárították, ez volt az általam hókuszpókuszolásnak titulált művelet. Arra azonban akkor nem derült fény, hogy a család által addig használt, a modem és a gép közötti usb kapcsolat nincs rendben (a szolgáltató szerint kontakhibás volt a kábel, de egyébként sem lett volna szabad ilyet használni, a hálókártyára kellett volna kapcsolódni). Ma ez is kiderült, ígérem, nem használok több usb-csatlakozót.

A lényeg, hogy ellentétben néhány sorstársammal, nekem most van netem.  Kívánom, hogy bármely szolgáltató ügyfelei legyenek, járjanak hasonló sikerrel.

kb. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!