Megkezdte 2,2 millió tábla tízdekás hagyományos csomagolású minőségi tejcsokoládé - ingyenes - kiküldését a svájci lakosságnak az ország nagy édesipari vállalata, a Nestlé. Így kér elnézést, hogy tavaly kihozta a műanyag borítású tábláscsoki variációt, amivel a környezetet szeretők haragját vívta ki.
A svájci háztartások 95 százalékába jut el az ajándék csoki. Az ország déli részén lakók nem kapnak, mivel az ottani nyárias melegben idő előtt megolvadhat postaládájukban az édesség. A csokoládét kis levél kíséri, amiben a Nestlé arról biztosítja az olvasókat, és a csokoládé fogyasztóit, hogy ízlésüket mindig respektálja.
A "postai hadművelet" a gyártónak hárommillió svájci frankjába kerül. A szóban forgó termék, a Cailler márka eladásai tavaly 24 százalékkal estek vissza. A tavaly piacra dobott új csokiöltözék egyes szakértők szerint több tíz millió svájci frank költséggel járt. A műanyag csomagolást idén márciusban beszüntették.