1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Több millió tábla csokoládét küld ki a svájci lakosságnak a Nestlé. Ezzel próbálja kiengesztelni a vásárlókat, amiért tavaly műanyag csomagolásban dobta piacra egyik termékét.

Megkezdte 2,2 millió tábla tízdekás hagyományos csomagolású minőségi tejcsokoládé - ingyenes - kiküldését a svájci lakosságnak az ország nagy édesipari vállalata, a Nestlé. Így kér elnézést, hogy tavaly kihozta a műanyag borítású tábláscsoki variációt, amivel a környezetet szeretők haragját vívta ki.

A svájci háztartások 95 százalékába jut el az ajándék csoki. Az ország déli részén lakók nem kapnak, mivel az ottani nyárias melegben idő előtt megolvadhat postaládájukban az édesség. A csokoládét kis levél kíséri, amiben a Nestlé arról biztosítja az olvasókat, és a csokoládé fogyasztóit, hogy ízlésüket mindig respektálja.

A "postai hadművelet" a gyártónak hárommillió svájci frankjába kerül. A szóban forgó termék, a Cailler márka eladásai tavaly 24 százalékkal estek vissza. A tavaly piacra dobott új csokiöltözék egyes szakértők szerint több tíz millió svájci frank költséggel járt. A műanyag csomagolást idén márciusban beszüntették.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!