Joe Zuravle, a társaság vezérigazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, hogy a jelenlegi chello előfizetők például változatlan havi díjért háromszoros sebességgel internetezhetnek, s elérhetik a húsz megabites letöltési sebességet.
A társaság a fejlesztés konkrét összegét nem közölte, de az MTI értesülései szerint több millió euróba kerül.
Az UPC azért alakítja át portfólióját, alakít ki új csomagokat és növeli jelentősen a sávszélességet, mert az interneten egyre több olyan alkalmazást és szolgáltatást lehet elérni, amelyek igénybevételéhez ez szükséges.
A szolgáltatónak több mint 200 ezer internet-előfizetője van, ami mintegy ötöde a potenciálisan elérhető háztartások számának. Arra számítanak, hogy az idei éles versenyben is legalább olyan mértékben - mintegy ötven százalékkal - nő az előfizetői szám, mint tavaly.
A műszaki fejlesztés június végén fejeződik be, addigra minden előfizető az új rendszer szerint internetezhet. A régi csomagok megszűnnek, s mindenki automatikusan abba a csomagba kerül, amelyik árban legközelebb esik a korábbihoz. Az árak nem nőnek, csak a sávszélesség.