2p

 

Szakmai és közéleti ismerkedését első munkahelyén a Magyar Rádióban kezdte1985-ben. A Szegedi Egyetem Tanárképző Főiskolai Kar és a BGF marketingkommunikáció szak elvégzése mellett a legfontosabb tanulási folyamatnak a hosszú évek óta készített rádiós és televíziós - közéleti és szakmai - beszélgetéseit tekinti, hiszen itt folyamatosan és intenzíven a legjobbaktól, négyszemközt tanulhat. Még ma is elsősorban rádiósnak tartja magát. A Petőfi Délelőtt szerkesztő-riporteri tapasztalatai után egyszerre vezetett televíziós műsort, rádiózott, kommunikációs tanácsadóként dolgozott kisebb és nagyobb cégeknek.  A Gazdasági Rádió elindításában kommunikációs igazgatóként vett részt, ma is ott hallható heti rendszerességgel szakmai műsora. Jelenleg saját cégével a BrandTrend Kommunikációval célja, hogy minden felületükön - rádió, www.brandtrend.hu, BrandTrend Hírlevél, BrandTrend kerekasztal - a kihívásokban gazdag üzleti területen kommunikációs lehetőséget teremtsen, friss ötletekkel és gazdag tapasztalatokkal segítse a márkaépítőket és a fogyasztókat.

A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Szponzorációs Asztaltársaság alapító tagja. Az elmúlt években jelentős konferenciák és kerekasztal beszélgetések házigazdája, moderátora.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!