Szakmai és közéleti ismerkedését első munkahelyén a Magyar Rádióban kezdte1985-ben. A Szegedi Egyetem Tanárképző Főiskolai Kar és a BGF marketingkommunikáció szak elvégzése mellett a legfontosabb tanulási folyamatnak a hosszú évek óta készített rádiós és televíziós - közéleti és szakmai - beszélgetéseit tekinti, hiszen itt folyamatosan és intenzíven a legjobbaktól, négyszemközt tanulhat. Még ma is elsősorban rádiósnak tartja magát. A Petőfi Délelőtt szerkesztő-riporteri tapasztalatai után egyszerre vezetett televíziós műsort, rádiózott, kommunikációs tanácsadóként dolgozott kisebb és nagyobb cégeknek. A Gazdasági Rádió elindításában kommunikációs igazgatóként vett részt, ma is ott hallható heti rendszerességgel szakmai műsora. Jelenleg saját cégével a BrandTrend Kommunikációval célja, hogy minden felületükön - rádió, www.brandtrend.hu, BrandTrend Hírlevél, BrandTrend kerekasztal - a kihívásokban gazdag üzleti területen kommunikációs lehetőséget teremtsen, friss ötletekkel és gazdag tapasztalatokkal segítse a márkaépítőket és a fogyasztókat.
A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Szponzorációs Asztaltársaság alapító tagja. Az elmúlt években jelentős konferenciák és kerekasztal beszélgetések házigazdája, moderátora.