2p

A Discovery Channel elindította magyarországi műsorszórását, reklámidejének értékesítését pedig az R-time-ra bízta. Az ismeretterjesztő csatorna így mind a magyar nézők, mind a hazai hirdetők igényeihez jobban alkalmazkodik majd, adta hírül a Kreatív Online.

A Discovery Channel magyarországi adása a Discovery Networks harmincadik helyi szórású műsorszolgáltatása Kelet-Közép-Európában. Ezt a változást a televíziós hálózat európai, közel-keleti és afrikai tevékenységének átszervezése tette lehetővé, mivel ezen túl a varsói, a müncheni, a párizsi, a milánói és a koppenhágai regionális adók felelnek a programokért, a műsorokért, a marketingért és a pr-tevékenységért.



A változásnak köszönhetően erősödik a Discovery Channel helyi jellege, így a csatorna olyan műsorokat sugároz majd, amelyek különösen fontosak és érdekesek a helyi nézőközönség szempontjából. A hirdetők számára is új lehetőségek nyílnak, mivel az eddigi pán-regionális szint helyett közvetlenül szólhatnak majd a magyar fogyasztókhoz.

A csatorna reklámidejének értékesítését a Discovery Networks az RTL-csoport tulajdonában lévő R-time Sales & Marketing média-kereskedőházra bízta. Az R-time gazdálkodik az RTL Klub, a Hálózat TV, a Minimax, a Film+, a Cool, a Sport1 és a Sport2 hirdetési idejével is, írja a Kreatív Online.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!