A Discovery Channel magyarországi adása a Discovery Networks harmincadik helyi szórású műsorszolgáltatása Kelet-Közép-Európában. Ezt a változást a televíziós hálózat európai, közel-keleti és afrikai tevékenységének átszervezése tette lehetővé, mivel ezen túl a varsói, a müncheni, a párizsi, a milánói és a koppenhágai regionális adók felelnek a programokért, a műsorokért, a marketingért és a pr-tevékenységért.
A változásnak köszönhetően erősödik a Discovery Channel helyi jellege, így a csatorna olyan műsorokat sugároz majd, amelyek különösen fontosak és érdekesek a helyi nézőközönség szempontjából. A hirdetők számára is új lehetőségek nyílnak, mivel az eddigi pán-regionális szint helyett közvetlenül szólhatnak majd a magyar fogyasztókhoz.
A csatorna reklámidejének értékesítését a Discovery Networks az RTL-csoport tulajdonában lévő R-time Sales & Marketing média-kereskedőházra bízta. Az R-time gazdálkodik az RTL Klub, a Hálózat TV, a Minimax, a Film+, a Cool, a Sport1 és a Sport2 hirdetési idejével is, írja a Kreatív Online.
Magyar reklámozókra vár a Discovery Channel
A Discovery Channel elindította magyarországi műsorszórását, reklámidejének értékesítését pedig az R-time-ra bízta. Az ismeretterjesztő csatorna így mind a magyar nézők, mind a hazai hirdetők igényeihez jobban alkalmazkodik majd, adta hírül a Kreatív Online.