2p

A Discovery Channel elindította magyarországi műsorszórását, reklámidejének értékesítését pedig az R-time-ra bízta. Az ismeretterjesztő csatorna így mind a magyar nézők, mind a hazai hirdetők igényeihez jobban alkalmazkodik majd, adta hírül a Kreatív Online.

A Discovery Channel magyarországi adása a Discovery Networks harmincadik helyi szórású műsorszolgáltatása Kelet-Közép-Európában. Ezt a változást a televíziós hálózat európai, közel-keleti és afrikai tevékenységének átszervezése tette lehetővé, mivel ezen túl a varsói, a müncheni, a párizsi, a milánói és a koppenhágai regionális adók felelnek a programokért, a műsorokért, a marketingért és a pr-tevékenységért.



A változásnak köszönhetően erősödik a Discovery Channel helyi jellege, így a csatorna olyan műsorokat sugároz majd, amelyek különösen fontosak és érdekesek a helyi nézőközönség szempontjából. A hirdetők számára is új lehetőségek nyílnak, mivel az eddigi pán-regionális szint helyett közvetlenül szólhatnak majd a magyar fogyasztókhoz.

A csatorna reklámidejének értékesítését a Discovery Networks az RTL-csoport tulajdonában lévő R-time Sales & Marketing média-kereskedőházra bízta. Az R-time gazdálkodik az RTL Klub, a Hálózat TV, a Minimax, a Film+, a Cool, a Sport1 és a Sport2 hirdetési idejével is, írja a Kreatív Online.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!