2p

Az amerikai Google keresőportál újfajta hirdetési módokat próbál ki a nyomtatott sajtóban, mely jelentősen eltér a jelenlegi online üzletmenetétől.

Az amerikai Google keresőportál újfajta hirdetési módokat próbál ki a nyomtatott sajtóban, melyek jelentősen eltérnek a jelenlegi online üzletmenetétől.

[ajanlo=480][igazitas=left/]A társaság bejelentette, hogy számos amerikai kiadványban helyezett el reklámokat egy teszt keretein belül. A cég AdWords és AdSense szoftverein keresztül a hirdetők eddig is vásárolhattak jogokat a keresőportálon a megjelenésre (keresőmarketing), amely egy-egy kulcsszóhoz volt kötve. A cég a programok segítségével a web egyik legnagyobb hirdetési hálózatát hozta létre. Az újítással azonban ugyanezen hirdetők már a nyomtatott sajtóban is vásárolhatnak megjelenést a Google-on keresztül, számolt be a Financial Times.

A kísérletben, melyről a CNET online hírportál számolt be először, a Google teljes oldalakat vásárolt számos technológiai magazinban, majd ezeket felosztotta, és újra értékesítette hirdetői számára. A társaság úgy véli, hogy ez a teszt része azon folyamatos erőfeszítéseinek, melyekkel a hirdetések fejlesztését, hatékonyságát szeretné növelni a hirdetők, kiadók és felhasználók számára.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!