Az amerikai Google keresőportál újfajta hirdetési módokat próbál ki a nyomtatott sajtóban, melyek jelentősen eltérnek a jelenlegi online üzletmenetétől.
[ajanlo=480][igazitas=left/]A társaság bejelentette, hogy számos amerikai kiadványban helyezett el reklámokat egy teszt keretein belül. A cég AdWords és AdSense szoftverein keresztül a hirdetők eddig is vásárolhattak jogokat a keresőportálon a megjelenésre (keresőmarketing), amely egy-egy kulcsszóhoz volt kötve. A cég a programok segítségével a web egyik legnagyobb hirdetési hálózatát hozta létre. Az újítással azonban ugyanezen hirdetők már a nyomtatott sajtóban is vásárolhatnak megjelenést a Google-on keresztül, számolt be a Financial Times.
A kísérletben, melyről a CNET online hírportál számolt be először, a Google teljes oldalakat vásárolt számos technológiai magazinban, majd ezeket felosztotta, és újra értékesítette hirdetői számára. A társaság úgy véli, hogy ez a teszt része azon folyamatos erőfeszítéseinek, melyekkel a hirdetések fejlesztését, hatékonyságát szeretné növelni a hirdetők, kiadók és felhasználók számára.
Menedzsment Fórum
Már offline is hirdethetünk a Google-lal
Az amerikai Google keresőportál újfajta hirdetési módokat próbál ki a nyomtatott sajtóban, mely jelentősen eltér a jelenlegi online üzletmenetétől.