Az interneten keresztül ma már minden jelentősebb bank igyekszik az ügyfelek átlagos igényeit kiszolgálni, így a hazai kínálatot böngészve mindenütt megtalálhatóak a hagyományos szolgáltatásokhoz - pénzforgalmi, hitelezési, betétgyűjtési - kapcsolódók, mint amilyen a rendszeres vagy eseti utalások, a számlaegyenleg- és kivonat lekérdezés, betétek lekötés vagy felbontása, ahogy arra is sok helyen lehetőséget biztosítanak, hogy bizonyos hitelkérelmeket leadjanak az ügyfelek. A verseny ezen hagyományos termékek esetében többnyire a szolgáltatások díjában lehet: van ahol a számlavezetés díjtalan, vagy nagyon alacsony ennek összege, és az egyes tranzakcióknak van költsége, míg előfordulnak olyan esetek is, amikor a vállalkozói számlavezetés havi több ezer (esetleg néhány tízezer forint), viszont ilyenkor a járulékos költségek jóval kedvezőbbek.
A fenti "alapkínálatnál" jóval izgalmasabbak azok a speciális szolgáltatások, melyek segítségével egy-egy szektor számára kívánnak a bankok versenyelőnyt biztosítani. Ezek egyike a kereskedők esetében az e-commerce szolgáltatás, hiszen aki nem árul interneten, könnyen lemaradhat a versenytársaival szemben. Miután vásárló körében is népszerűbbé vált az e-kereskedelem, mind a vállalatok, mind bankok igyekeznek egyre magasabb szintű megoldások nyújtására.
A tapasztalatok szerint ugyan az internetes vásárlók leggyakrabban még utánvéttel egyenlítik ki a termékek árát, ám egyre gyakoribb, már második helyen áll a bankkártyás fizetési mód. Jelenleg három hazai bank nyújt segítséget ezen rendszer kiépítésében, mely segít az interneten keresztüli bankkártyás fizettetés lehetőségének biztosításában azon cégek számára, akik kereskedelmi tevékenységüket az interneten keresztül kívánják végezni.
A banki eCommerce szolgáltatások a vevő és kereskedő közötti online pénzáramlás biztosítását és ennek biztonságos lebonyolítását végzik. Fontos a biztonsági csatorna létesítése a bank és az ügyfél között, ezek lehetnek az SSL (Secure Socket Layer), vagy a SET (Secure Electronic Transaction) által kódolt eljárások. Az internetes áruház vásárlói felületének kompatibilisnek kell lennie bankéval, ezért a pénzintézet segítséget nyújt annak kiépítésekor, sőt több olyan céggel is szerződésben állnak, akik gyakorlottan ki tudják fejleszteni a működés technikai hátterét.
A bankok között az online befektetési terminálok esetében tapasztalhatunk még számottevő különbségeket. Néhány alapszolgáltatás – például a bankcsoport alapkezelője által kibocsátott befektetési alapok - ugyan sok helyen elérhetőek, ám többnyire ezzel ki is merül a kínálat. A tőzsdére erősebben fókuszáló társaságok, legyen szó független brókercégekről, vagy univerzális bankokról immár a weben is komoly befektetési palettával rendelkeznek.
A kínálat a fent említett befektetési alapoknál jóval szélesebb, általában mindenki igyekszik a hazai részvények adás-vételét szavatolni ügyfeleinek. Néhányan ezen túllépve a határidős piaci termékek online elérését is biztosítják, míg máshol az ügyfelek a nemzetközi részvénypiacról éppúgy válogathatunk, ahogy a különböző devizák és árupiaci termékekből. Igény esetén valós idejű árfolyaminformációkkal is szolgál a bank, továbbá az elemzési termékeinek teljes palettáját átböngészhetjük. A brókercégek jutalékához képest kevesebb költséggel hajthatjuk végre tőzsdei tranzakcióinkat, és száz százalékban mi irányítjuk azokat.