2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Wiener Städtische Versicherung osztrák biztosító cég az SAP Mobile Sales dobozos megoldását telepíti biztosítási ügynökei hordozható számítógépeire. Az alkalmazás 2 500 alkalmazottat segít az értékesítési találkozók során az ügyfelekkel való tárgyalás hatékonyságának növelésében.

Mobil alkalmazottainak hordozható nyomtatókkal, valamint az SAP Mobile Sales alkalmazást tartalmazó és mySAP ügyfélkapcsolat-kezelési rendszer alatt futó laptopokkal való felszerelése révén a vezető osztrák biztosítócsoport Európában egy teljesen új dimenziót nyit helyszíni ügyfélszolgálatának lebonyolítása terén. A cég hozzávetőlegesen ezer felhasználót szerelt fel a rendszerrel, és a Wiener Städtische egy tagjánál, a Donauversicherungnál, valamint az ÖBV-nél most terjeszti ki ezt a megoldást további ezerötszáz ügynökre.

A Wiener Städtische meglévő vállalatirányítási rendszerébe integrálva a mobil megoldás az értékesítési és irodai személyzet számára egyetlen központi rendszeren keresztüli, azonnali információkezelést és -továbbítást tesz lehetővé. Az ügyfélkezelő szoftver birtokában a biztosítási ügynökök az értékesítési tárgyalások során rögtön áttekinthetik az ügyfelek aktuális biztosításának paramétereit, amely részletes válasz adását teszi lehetővé az ügyfél helyben feltett kérdéseire. A biztosítási kötvények nyomtatványai azonnali aláírás céljából már az ügyféllel folytatott tárgyalás során kinyomtathatók, továbbá elektronikusan továbbíthatók a back-office rendszerbe.

Az ügynökök így, hogy azonnal képesek továbbítani a jelentéseket az illetékes biztosítási kárbecslőnek, eddig nem tapasztalt hatékonyságot tanúsítanak a helyszíni kárfelvétel tekintetében. Az új rendszerben a kárrendezés igen átlátható, mivel az összes ügynök rendelkezik elektronikus hozzáféréssel a kárigények státuszához, így késedelem nélkül érdemleges információt tudnak nyújtani az ügyfeleknek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!