Tele lesz a város lukkal, hiszen mire Brüsszelben kibontják a csomagot, mire elolvassák, mire megszavazzák, mire visszaküldik, addigra már a Baross téri állomást is kiássák, addigra a fúrópajzsok elaraszolnak a Fehérvári útig, vagy még tovább is. Szóval lesz egy böhöm nagy sajtunk, de mi legyen aztán?
Pánik csak az első pillanatban lesz. Aztán megnyugszunk, végiggondoljuk a lehetőségeinket. Legrosszabb esetben megvalósulhat a régi vágyálom: mélygarázsok lephetik majd el a várost, nem lesznek zsúfoltak a parkolók, a Centrum pedig csődbe megy.
Aztán rájövünk, hogy igazából mi nagyon értünk ahhoz, hogy kiásott gödröket átalakítgassunk. Eredetileg az Erzsébet téren is színházat akartak építeni. Aztán majdnem konferenciaközponttá formálták, végül Gödör Klub lett belőle. Összességében ez volt a legjobb megoldás. Sosem volt még szórakozóhelyen ilyen szép mellékhelyiség.
A már megfúrt alagúton pedig össze is lennének kötve az egyes klubok, így attól sem kellene tartani, hogy részeg fiatalok randalíroznának az utcán. Az már hab lenne a tortán, ha kisvasúttal szállítanák a vendégeket egyik helyről a másikra. Azt hiszem, ez után senki sem merné kimondani Budapesten kívül az a szót, hogy underground mozgalom.
F. Sz. E.
Négyes metró helyett gigantikus underground
Fogalmam sincs, kapunk-e támogatást a négyes metróra. Most ugye úgy áll a helyzet, hogy pár hónap múlva elküldjük Brüsszelbe azt a dokumentációt, ami alapján eldől, kapunk-e pénzt az építésre vagy sem, és ha igen, akkor mennyit. Tételezzük fel, hogy azt mondja az Európai Bizottság, hogy nincs kedvük föld alá vinni a hetes buszt. Akkor mit csinálunk?