1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A 2000-es adatokhoz képest tavaly duplájára nőtt a kereskedelmi márkák részesedése a napi fogyasztási cikkek piacán, írja a Napi Gazdaság.

[ajanlo=143][igazitas=left/]Bevásárláskor a fogyasztók összesen nagyjából 300 milliárd forintot saját márkás termékekre költöttek, derült ki a GfK Hungária Piackutató legfrissebb elemzéséből. A saját márkás termékek részesedése az úgynevezett alacsony involváltságú termékek esetében (vagyis olyan árucikkeknél, amelyek vásárlásához nem - vagy csak kevésbé - kötődik érzelem) a legmagasabb.

Ilyenek a háztartási papíráruk, a vaníliás cukor, a sütőporok és bizonyos tejipari termékek. A sűrített tejek piaci forgalmának négyötödét a saját márkás termékek adják. Meglepő, hogy a tejszínhabpiac 42 százalékát, a vaj, a vajkrém és a mélyhűtött zöldségek piacának megközelítőleg harmadát szintén saját márkás termékek teszik ki, olvasható a Napi Gazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!