Francois Fourmont elmondta, hogy az LPG technológiában világviszonylatban élen járó olasz Landi Renzo céggel működnek együtt a gázüzemi motorok gyártásában.
Az igazgató tájékoztatása szerint a Dacia számára a környezetvédelem prioritássá vált, valamennyi modell megfelel az Európai Unió euro 4-es légszennyezési normájának, s az alkatrészek 95 százaléka újra hasznosítható. A Dacia 2000-2006 között 10 millió eurót költött környezetvédelmi beruházásokra.
Nem a most bejelentett fejlesztés az egyetlen ami a Daciát érinti. Korábbi sajtóértesülések szerint Renault csoport négykerék-meghajtású terepjáró gyártását tervezi a mioveni Dacia-gyártósoron. A személygépkocsi-gyártó óriáscégek közül a francia cég az egyetlen, amely mindeddig nem vágott bele valódi jeep előállításába.