2p

Az Internet Hungaryn mindenki a Web2.0-ról prédikált (többnyire olyanok, akik nem igazán tudták, hogy mi is az), és pálinka2.0-át vagy inkább 5.0-át ivott. A másnaposság elmúltával pedig a hazai piac legnagyobb üzletének nem az iWiW megvásárlása, hanem a konferencia szervezése tűnt.

Pálinka2.0 (mfor.hu montázs)

Sok jót és még több rosszat lehetne valószínűleg írni a világhálón tevékenykedők hazai seregszemléjéről. Ami mindenesetre feltűnő volt, hogy az Internet Hungary sem különbözött az ilyesfajta konferenciáktól. A politikusok szép jövőt ígértek, a piaci szereplők pedig immár nem a nyomtatott sajtót (hiszen az meghalt vagy legalábbis meg fog), hanem a televíziót tekintik elsőszámú közellenségnek.

Önbizalomban nincs hiány, amit az olvasottsági adatok nem biztos, hogy feltétlen alátámasztanak, de a szektor önmagához képest még soha nem állt ilyen jól, szóval miért is ne lehetnénk optimisták.

[ajanlo=1311][igazitas=right/]Ha még azt is hozzátesszük, hogy a GKM szakemberétől megtudhattuk, hogy európai összehasonlításban ugyan az egyik legrosszabb a penetráció, ám például Afganisztánt csúnyán alázzuk, akkor az is érthető, hogy a hagyományos médiumok képviselői a Web2.0 kapcsán megengedhetik maguknak, hogy tudomást se vegyenek róla, és ezt büszkén hangoztassák.

És ha valakinek az előadásokon feltűnő egyre emelkedő görbék és oszlopdiagramok sem tudtak mosolyt csalni az arcára, azok este még javíthattak. Az új média a hagyományos eszközökhöz nyúlhatott, jöhetett a pálinka 5.0...

kábé

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!