![](http://outside.mfor.hu/mfor/images/fricska_henrik.jpg)
Az utóbbi időben azonban már sokadszor érkezett egy pizzának legnagyobb jóindulattal sem nevezhető, elvileg ehető gumikorong, az ígért 50 perc szállítási időn jóval túl. Jó esetben nem cserélték el önkényesen a feltétet, a pénzemen, és örülhettem, ha a tészta közepe 15 centiméteres átmerőben nem üres, és még csak vizezett pizzaszósz sincs rajta.
Elég! Gyors e-mail a weboldalon található anonim célszemélynek: ecseteltem a minőséget és a szállítási időt. Természetesen minden az én érdekem, elvégre a tulaj biztos nem a saját pizzájától lesz rosszul...
[ajanlo=1311][igazitas=left/]Fél óra, máris keresnek telefonon, az étterem vezetője hebeg-habog, elnézést, nincs robogós, csak autós futárunk, de sietünk! Na, csak azért!
Engesztelésül következő rendelésemhez egy ajándék desszerttel próbál kedveskedni, majd kiderül, hogy ezentúl - történjék bármi - 10 százalék kedvezményem lesz. Na, ez már vevőcentrikusság, értékelem!
Az étterem vezetője csak a legfontosabb dolgot felejtette el: továbbítani a kritikát szakácsának és pizzagyúró fiújának. Ugyanis a következő pizza olyan botrányosra sikerült, hogy írtam ismét egy levelet, amire már nem érkezett válasz.
Pedig további kedvezményeket nem vártam - legfeljebb egy ehető, testmeleg pizzát.
téháMenedzsment Fórum