2p

Nem kell félni, nem fog fájni. Sokat elhangzik ez a mondat a magyar háztartásokban manapság, különösen este nyolc és kilenc óra között, amikor a kisgyermekek lefekvéshez készülődnek (ún. pizsamalövés), és a fogmosást mindenképpen el akarják bliccelni. Anyu viszont nem hagyja, hozza a Colgate-et, zajlik a fogak megszorítása.

Most ez jön majd nagyban, csak a fogkrémet eladó bácsi érkezik, hogy elmondja anyu örök érvét: nem kell félni, nem fog fájni. A magyar kormány ugyanis leszerződtetné a Young & Rubicam reklámügynökség nemzetközi karriert befutott szakemberét, a 43 éves Orbán Pétert, aki korábban Hong-Kongban a Colgate-Palmolive teljes ázsiai reklámtevékenységéért felelt.

Abszolút jó ötlet! A magam részéről nem is nagyon ugrálnék, csupán botcsinálta copywriterként néhány aprósággal szeretnék hozzájárulni a kormányzati kommunikáció sikeréhez, és persze ezen keresztül az ország fejlődéséhez.

Szerintem el kellene gondolkodni azon, hogy a minisztereket külön kampányokkal népszerűsítsék, saját szlogenekkel. Elmondom mire gondolok! Itt van például Lamperth Mónika, önkormányzati miniszter: "helyben előzi meg a szuvasodást". Na, milyen? Vagy mondjuk: "Molnár Lajos egészségügyi miniszter kíméletlenül leszámol a betegségeket okozó baktériumokkal". "Persányi Miklós hétféle természetes növénykivonattal."

[ajanlo=1311][igazitas=left/]Kóka János a puma erejével fehérít. Petrétei József leszámol a makacs fogkővel (nyomdahiba esetén macskakővel). És persze a kormányfőt se felejtsük ki, az energikus emberhez megfelelő lenne, a "Gyurcsány Ferenc gyorsan reagál szánk PH-értékének változására".

Szóval tényleg, legyen modern a kommunikáció, ne aludjunk már be teljesen, kell az, hogy kicsit pörögjenek a dolgok. Mondjuk meg a népnek, mit kell vennie a politikai szupermarketben, mert biztos úgy van az, hogyha veszi a Colgate-et, venni fogja a Polgate-et is.

Egy apró dolog van, amit még mondanék, de nem kell vele foglalkozni, csak úgy jár a szám: sokat hallani az utóbbi időben, hogy kibeszéletlen problémák bénítják a magyar közéletet, a választópolgárok nem értik a reformok szükségességét, le kéne ülni, kitalálni, szeretni stb. Magyarországot. Attól tartok, hogy erre egy-egy 30 másodperces szpot aligha lesz elég, meg én a reklám alatt mindig kimegyek a mosdóba, vagy ha éppen nem kell, akkor elkapcsolok.

L. Nagy Gábor

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!