Hogy a vállalat valóban emiatt nem ül-e fel a jól menő szekérre, azt valószínűleg már sohasem fogjuk megtudni, annyi bizonyos, rájár a rúd a mi Norbinkra. A bulvármédia fenegyerekét, aki az őszi marketingkonferenciákon ecsetelte üzleti sikerének titkát, kipécézte magának néhány tollforgató. Igaz, ami igaz, lapeladást és letöltést generál a név. Tízezer példány ide vagy oda attól függően, hogy egyedül vagy családja társaságában szerepel a fotókon, a sztori már szinte csak hab a tortán.
Így van ez a celebritásokkal! Megosztják a közvéleményt, csak úgy, mint a politikusok vagy a milliárdosok. Schobert Norbertnek pedig e háromból kettő kijutott, s amíg nem pályázik a harmadikra is, addig közvetlenül 300, közvetetten cirka 3000 ember kenyéradója, ezrek, netán tízezrek fogyasztója, és nem utolsó sorban adófizető.
A biznisz dübörög, így az államkasszának sem kell aggódnia, mindaddig, amíg nem lesz tele Norbi hócipője a bulvárral. Akkor aztán majd gondol egyet, felpakolja kis családját és üzletestül, nagymamástul külföldre telepít mindent és mindenkit, aki számára fontos. Megteheti, elvégre milliárdos. Csak nehogy ekkor kapjunk észbe, mert a végén még neki is kuncsoroghatunk, mint az Audinak, hogy maradjon.
Istvánko Viktória