3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az eddigi Just do it szlogenjét akár ki is egészíthetné a Nike a magadnak fordulattal, a jövőben ugyanis bizonyos keretek között a vásárlók egyedivé varázsolhatják a sportszergyártó termékeit.

Az eddigi Just do it szlogenjét akár ki is egészíthetné a Nike a "magadnak" fordulattal, a jövőben ugyanis bizonyos keretek között a vásárlók egyedivé varázsolhatják a sportszergyártó termékeit.

A világ legnagyobb sportruházati vállalata meglepő húzással kíván kedveskedni vevőinek, a cég honlapján ugyanis a látogatók a jövőben a piacra kerülő egyes modellek esetén kedvük szerint színezhetik lábbelijüket. Emellett az ügyfelek a weboldalon választott cipők nyelvére is tehetnek egyedi jelzéseket, az oda kerülő kis ikonokkal vagy szavakkal tökéletesen személyre szabhatják a Nike-jukat.

[ajanlo=182][igazitas=left/]Mint azt piaci szakértők kifejtik, az ötlet más iparágak analógiájára épít, de a ruha és textilszektorban úttörő jelentőségű. Az elmúlt években a személyre szabhatóság néhány iparágnak komoly aktivitást adott, elég csak a mobiltelefonokra gondolni, ahol a cserélhető előlapoktól a letölthető csengőhangokon át számtalan módon lehetőséget kapnak az emberek, hogy a tucatárukat oly módon alakíthassák át, hogy az egyfajta önkifejezéssé váljék.

A lépéssel a meglévő versenyelőnyét stabilizálhatja a vállalat az Egyesült Államokban, amely legfontosabb piacának számít. Amellett, hogy demokratikus, ha magunk választhatjuk ki cipőnk kinézetét, a Nike részéről üzleti lépésként is figyelemre méltó, mondta el a Reutersnek az egyik tengerentúli piac és trendkutató vállalat vezetője. A márkával is szorosabb kötődést tud úgy kialakítani a vásárló, ha valamilyen szinten magát látja benne viszont.

Az elemzők véleménye egyelőre megoszlik a tekintetben, hogy a mostani kezdeményezés során milyen irányt vesz a személyre szabhatóság. Egyesek azzal érvelnek, hogy az egyedi termékek esetén a fogyasztók hajlandók többet áldozni még akár egy átlagos cipőre is, így anélkül, hogy a prémium kategóriás termékek kockázatát fel kellene vállalni, extraprofitra tehetnek szert a gyártók. Mások viszont nem tekintik ilyen nagyívűnek az ötletet, szerintük egyszerűen a túlélés záloga, hogy a fiatal nemzedék számára vonzó alternatívát kínálnak, ők ugyanis amellett, hogy követik a divatot, ki akarnak tűnni a tömegből. A testreszabott ruházati termékek esetén így két legyet lehet ütni egy csapásra, nem beszélve arról, hogy a jól csengő brandek tulajdonosai tovább tudják növelni forgalmukat.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok
Nike-trükk: prémium termék diszkont áron
Beindult az amerikai üzlet az Adidasnak
Betiltották a Nike gyilkos reklámját
Száműzné az Adidas-csíkokat az olimpiáról a Nike

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!