Az álláskereső cégeknek nincs okuk panaszra a jövőt illetően sem. A kis- és középvállalkozások ritkán hirdetik meg az állásokat, de ez - a multiknál már elfogadott szemlélet - változóban van, és a kkv-k is egyre nyitottabbak az online álláskereső oldalak iránt elsősorban gyorsaságuk és szolgáltatásuk alacsony ára miatt. Ebből adódóan a további bővülés szinte borítékolható: a szakember szerint jövőre akár 40 százalékkal is gyarapodhat a piac.
A dinamikusan fejlődő piacon tevékenykedő álláskereső oldalak egyre több pluszszolgáltatást nyújtanak. Az árbevételük egy része abból adódik, hogy adatbázisaikat elérhetővé teszik a munkaadók számára. Egy másik szolgáltatás az úgynevezett HR-PR; ez azt jelenti, hogy az állást kínáló cég hirdeti magát az adott oldalon. A leendő munkaadóknak ugyanis meg kell győzniük az álláskeresőt, hogy az adott céget válasszák, ehhez pedig pozitív arculat, reklám kell - olvasható a Napi Gazdaságban.