2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az internetes álláskereső oldalak szép karriert futottak be az utóbbi időszakban, és további dinamikus növekedés várható ezen a téren. Az online cégek egyre több pluszszolgáltatást nyújtanak; ilyen például a HR-PR, vagyis mikor az állást kínáló cég hirdeti magát az oldalon - közli a Napi Gazdaság.

Az álláshirdető oldalak hét évvel ezelőtt jelentek meg a hazai internetes piacon. Ekkor magyar kézben volt a Profession és a Jobmonitor, illetve a Job4smart, a külföldiek pedig a CVonline-on, Jobpiloton és a Jobline-on keresztül képviseltették magukat hazánkban. A Profession saját számításai szerint jelenleg a piac 70 százalékát uralja. Az idén várhatóan 1,3 milliárd forint fölé emelkedik a bevétel, amelyből a Profession körülbelül 900 millió forintot tudhat majd magáénak - mondta a Sanoma online hirdetési igazgatója és a Profession értékesítési vezetője, Nagygyörgy Miklós.

Az álláskereső cégeknek nincs okuk panaszra a jövőt illetően sem. A kis- és középvállalkozások ritkán hirdetik meg az állásokat, de ez - a multiknál már elfogadott szemlélet - változóban van, és a kkv-k is egyre nyitottabbak az online álláskereső oldalak iránt elsősorban gyorsaságuk és szolgáltatásuk alacsony ára miatt. Ebből adódóan a további bővülés szinte borítékolható: a szakember szerint jövőre akár 40 százalékkal is gyarapodhat a piac.

A dinamikusan fejlődő piacon tevékenykedő álláskereső oldalak egyre több pluszszolgáltatást nyújtanak. Az árbevételük egy része abból adódik, hogy adatbázisaikat elérhetővé teszik a munkaadók számára. Egy másik szolgáltatás az úgynevezett HR-PR; ez azt jelenti, hogy az állást kínáló cég hirdeti magát az adott oldalon. A leendő munkaadóknak ugyanis meg kell győzniük az álláskeresőt, hogy az adott céget válasszák, ehhez pedig pozitív arculat, reklám kell - olvasható a Napi Gazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!