1p

Az idei kiárusítási, árleszállítási szezonban kevesebb szabálysértésen érték eddig tetten a Szlovákiában működő nagy, jórészt nemzetközi bevásárlóközpont-hálózatokat, mint tavaly. Az az eredmény, hogy az idén "csak minden második" központban tapasztaltak valamilyen hibát az ellenőrök, még nem indokol elégedettséget.

A tavalyi kiárusításkor a cégek 486-féle olyan árut hirdettek, amely nem volt található sem a polcokon, sem raktáron, ebből majdnem kétszáz esetben a francia Carrefour lánc volt a tettes, emlékeztetett a szlovák lap. Az idén az üzletek óvatosabbak voltak, vagyis kevesebb nem létező árut hirdettek. Idén is becsapták azonban a vevőket az árakkal, ami azt jelenti, hogy közvetlenül az árleszállítás előtt jócskán megemelték az árakat, írta a pozsonyi Pravda.

A megtévesztő reklámok megfogyatkozását, a helyzet valamelyes javulását a bírságokkal magyarázta az újság. Az alkalmanként egy-két millió koronás büntetés ugyan nem oszt, nem szoroz egy nemzetközi hálózat kasszájában, azonban a bírságot kísérő negatív nyilvánosság, a vásárlói bizalom elvesztése annál inkább meggondolásra késztetheti e cégek illetékeseit.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!