1p

Jelentősen megemelkedik a tévéforgalom a futball-világbajnokság idején. Egy kisebb karácsonyi rohammal számol a Tesco és az Electro World, írja a Napi Gazdaság.

A kisebb pénztárcájúakat próbálja megfogni a Tesco, amely tévé- és dvd-akciót hirdetett május 30-ig. A vállalat a normál forgalom két-, háromszorosára számít a világbajnokság ideje alatt. Az Electro World nem említett forgalmi adatot, ám egy erős karácsony előtti időszakra tervez.

Mindkét vállalat nagyobb mennyiséget kínál a nyárra készülve dvd-kből, a Tesco emellett a digitális fényképezőkre és a videokamerákra, míg az Electro World a plazmatévékre erősít. A vendéglátós piac miatt élénk kereslet várható a projektorok iránt, s a cég néhány speciális digitális műholdvevő értékesítését sem zárja ki, olvasható a Napi Gazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!