1p

Jelentősen megemelkedik a tévéforgalom a futball-világbajnokság idején. Egy kisebb karácsonyi rohammal számol a Tesco és az Electro World, írja a Napi Gazdaság.

A kisebb pénztárcájúakat próbálja megfogni a Tesco, amely tévé- és dvd-akciót hirdetett május 30-ig. A vállalat a normál forgalom két-, háromszorosára számít a világbajnokság ideje alatt. Az Electro World nem említett forgalmi adatot, ám egy erős karácsony előtti időszakra tervez.

Mindkét vállalat nagyobb mennyiséget kínál a nyárra készülve dvd-kből, a Tesco emellett a digitális fényképezőkre és a videokamerákra, míg az Electro World a plazmatévékre erősít. A vendéglátós piac miatt élénk kereslet várható a projektorok iránt, s a cég néhány speciális digitális műholdvevő értékesítését sem zárja ki, olvasható a Napi Gazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!