1p

A vállalkozó egy komoly történelmi emléket álmodna meg újból.

A Telex cikkében emlékeztet, hogy Kreinbacher budapesti tervei először akkor kerültek a nyilvánosság elé, amikor a Chain Bridge Experience Kft. (Kreinbacher József projektcége) publikusan 5 milliárd forintos állami támogatást kapott a Kisfaludy turisztikai programtól. Nem mellesleg pedig kiderült, hogy komoly látványosság, egy 80 méter hosszú múzeum- és rendezvényhajó készül Budapestre, a Lánchíd pesti hídfőjéhez.

A portálnak nyilatkozva a vállalkozó elmondta, nem azért zavarta a nyilvánosság, mert a támogatás kritikát kapott, hanem azért, mert az általa megálmodott élmény bejelentését máshogyan − a beruházáshoz méltó módon − szerette volna megszervezni. Kijelentette,

a célja az, hogy a remek adottságú Budapest és Magyarország ne csak az adottságaival, hanem az általa kínált élményekkel is a világ élbolyába tartozzon.

A tervek szerint így a legnagyobb, a legemblematikusabb magyar folyami gőzhajót, a IV. Károlyt (ez egyébként futott Sas és Szent Imre néven is például) újra legyártatja, majd a Széchenyi tér tövében turisztikai látványosságként és rendezvényhajóként üzemelteti.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!