Itt az ősz és egyre több cég fontolgatja, hogy vállalkozását ismét home office üzemmódba állítja, vagy legalábbis nagyobb teret biztosít a munkavállalóknak arra, hogy eldöntsék, kívánnak-e távmunkában dolgozni. Ez azonban megnehezíti az adminisztrációt és a szerződéskötést is. Épp ezért eljött az ideje az online szerződéskötésnek, mutatjuk, hogy miért és hogyan.
Menekülj előre
Több jel is arra mutat, hogy a Koronavírus-járvány miatt az ügyfelek és munkavállalók cégbe vetett bizalmának erősítése hosszú távon prioritássá válik, így minden lehetőséget érdemes megragadni, hogy erősítsük a bizalmat a csapatban és partnereinkben.
Ennek az egyik legjobb módja az előremenekülő stratégia, azaz ha a válságkezelésre fejlesztésekkel válaszolsz, és a kialakult krízisre reagálva innovatív eszközöket vezetsz be. Ilyen hatékony eszköz lehet az érintkezésmentes adminisztráció, melynek bevezetése egyszerűbb, mint gondolnád.
Racionalizáljuk az ügyintézést
Az online adminisztrációra égető szükségünk van, hiszen a social distancing eddigi legnagyobb áldozata az ügyvitel. Bérpapírok, szerződések, szállítólevelek, teljesítési igazolások kallódnak a posta és az irodák között. Sokszor az illetékes kollégák és aláíró ügyfelek sem elérhetők térben és időben, és igencsak nehézkes megvalósítani személyes érintkezés nélkül, hogy minden a helyére kerüljön, a határidőkről már nem is beszélve.
Márpedig úgy tűnik, hosszú távon prioritás lesz az érintkezésmentes ügyintézés, ezért fontos, hogy erre is racionális és költséghatékony megoldást találj.
Innováció felsőfokon – de hogyan?
A TrustChain Systems Kft. úttörő módon, elsőként kínálja felhasználóinak az online szerződésmenedzsment 21. századi modelljét. Ez pedig nem más, mint a bizalmi szolgáltatón keresztül, távoli videóazonosítással megszerezhető elektronikus aláírás (angol rövidítéssel QES), és az online platform, amelyen szerkeszthető, mobiltelefonról aláírható joghiteles dokumentumok, szerződések készítésére van lehetőség. Ma Magyarországon a TrustChain biztosítja az egyik legkorszerűbb szerződéskötő megoldást. A mobiltelefonon keresztül megtett joghiteles minősített e-aláírás az Európai Unió teljes területén belül érvényes.
Miért a TrustChain?
A TrustChain Platform a KKV szektor minden ágazatában optimális megoldást nyújt.
-
A dokumentumokat feltölteni, szerkeszteni és mobiltelefonra lehet aláírásra küldeni a böngészőből használható platformról.
-
Háromféle fizetési mód közül választva fizethetnek egymásnak azok a cégek, akik tanúsítást is elvégzik a platformon.
-
Az érintkezésmentes adminisztráció egészségügyileg is optimálisabb, ráadásul gyorsabb és jóval olcsóbb.
-
Az adminisztrációt végző kollégák is gyorsan megszeretik: postai sorban állás nélkül, néhány egyszerű kattintással el tudják küldeni a másik félnek a szükséges iratokat, amelyek tárolása egyszerű és biztonságos.
-
Öt szerződés elektronikus aláírásán átlagosan 6,5 órát és sok ezer forintot spórolnak a munkatársak és a szerződő felek, hiszen az adott dokumentumot nem kell kinyomtatni, postán eljuttatni az aláíróhoz, szkennelni, e-mailben csatolva küldözgetni és iktatni sem.
Az aláírandó dokumentumot küldd ki a TrustChain Platformról egy kattintással az illetékes személy mobiltelefonjára; az aláíráshoz pedig még egy tollat sem kell kézbe venni. Ideje hát az innováció útjára lépni!