3p

Mit tegyünk, hogy ne álljon le az üzlet, ha újra megáll az élet?

Itt az ősz és egyre több cég fontolgatja, hogy vállalkozását ismét home office üzemmódba állítja, vagy legalábbis nagyobb teret biztosít a munkavállalóknak arra, hogy eldöntsék, kívánnak-e távmunkában dolgozni. Ez azonban megnehezíti az adminisztrációt és a szerződéskötést is. Épp ezért eljött az ideje az online szerződéskötésnek, mutatjuk, hogy miért és hogyan. 

Menekülj előre

Több jel is arra mutat, hogy a Koronavírus-járvány miatt az ügyfelek és munkavállalók cégbe vetett bizalmának erősítése hosszú távon prioritássá válik, így minden lehetőséget érdemes megragadni, hogy erősítsük a bizalmat a csapatban és partnereinkben. 

Ennek az egyik legjobb módja az előremenekülő stratégia, azaz ha a válságkezelésre fejlesztésekkel válaszolsz, és a kialakult krízisre reagálva innovatív eszközöket vezetsz be. Ilyen hatékony eszköz lehet az érintkezésmentes adminisztráció, melynek bevezetése egyszerűbb, mint gondolnád. 

Racionalizáljuk az ügyintézést

Az online adminisztrációra égető szükségünk van, hiszen a social distancing eddigi legnagyobb áldozata az ügyvitel. Bérpapírok, szerződések, szállítólevelek, teljesítési igazolások kallódnak a posta és az irodák között. Sokszor az illetékes kollégák és aláíró ügyfelek sem elérhetők térben és időben, és igencsak nehézkes megvalósítani személyes érintkezés nélkül, hogy minden a helyére kerüljön, a határidőkről már nem is beszélve. 

Márpedig úgy tűnik, hosszú távon prioritás lesz az érintkezésmentes ügyintézés, ezért fontos, hogy erre is racionális és költséghatékony megoldást találj.

Innováció felsőfokon – de hogyan?

A TrustChain Systems Kft. úttörő módon, elsőként kínálja felhasználóinak az online szerződésmenedzsment 21. századi modelljét. Ez pedig nem más, mint a bizalmi szolgáltatón keresztül, távoli videóazonosítással megszerezhető elektronikus aláírás (angol rövidítéssel QES), és az online platform, amelyen szerkeszthető, mobiltelefonról aláírható joghiteles dokumentumok, szerződések készítésére van lehetőség. Ma Magyarországon a TrustChain biztosítja az egyik legkorszerűbb szerződéskötő megoldást. A mobiltelefonon keresztül megtett joghiteles minősített e-aláírás az Európai Unió teljes területén belül érvényes.

Miért a TrustChain? 

A TrustChain Platform a KKV szektor minden ágazatában optimális megoldást nyújt. 

  • A dokumentumokat feltölteni, szerkeszteni és mobiltelefonra lehet aláírásra küldeni a böngészőből használható platformról.

  • Háromféle fizetési mód közül választva fizethetnek egymásnak azok a cégek, akik tanúsítást is elvégzik a platformon. 

  • Az érintkezésmentes adminisztráció egészségügyileg is optimálisabb, ráadásul gyorsabb és jóval olcsóbb. 

  • Az adminisztrációt végző kollégák is gyorsan megszeretik: postai sorban állás nélkül, néhány egyszerű kattintással el tudják küldeni a másik félnek a szükséges iratokat, amelyek tárolása egyszerű és biztonságos. 

  • Öt szerződés elektronikus aláírásán átlagosan 6,5 órát és sok ezer forintot spórolnak a munkatársak és a szerződő felek, hiszen az adott dokumentumot nem kell kinyomtatni, postán eljuttatni az aláíróhoz, szkennelni, e-mailben csatolva küldözgetni és iktatni sem.

Az aláírandó dokumentumot küldd ki a TrustChain Platformról egy kattintással az illetékes személy mobiltelefonjára; az aláíráshoz pedig még egy tollat sem kell kézbe venni. Ideje hát az innováció útjára lépni!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!