Vége a hungarikumok uralmának a márkarangsorban, a legnépszerűbbek között idén a Boci csoki és a Pilóta keksz szerepelt a magyaroknál, írja a Népszabadság a most közzétett Márkaméter lista alapján.
[ajanlo=95][igazitas=left/] A Young & Rubicam már tíz éve követi nyomon a hazai és a nemzetközi márkák tündöklését és bukását negyvennégy országban. Ehhez képest még számukra is meglepetést okozott a Szentkirályi ásványvíz története, mivel az minden előzmény nélkül a legismertebb, nagyon kedvelt márkanevek között kezdte pályafutását a 2005-ös magyarországi Márkaméteren.
A legerősebb márkák listájának első helyén azonban a Magyarország név, mint áruvédjegy áll. A legismertebb márkanevek között ezután ott a Vénusz étolaj, a Magyar Posta, az ötös lottó, a Coca-Cola, a trappista, a forint, a Tesco, a háztartási keksz, a Rama és a Túró Rudiként ismert Pöttyös. A porcelánok és a Tokaji idén kiszorultak az első húsz helyezettet felsoroló élmezőnyből.
A vevők megnyerését, a konkurensek megelőzését szolgáló túlzott reklám vissza is üthet, valószínűleg ezzel magyarázható az "agyonhirdetett" mosogatószerek lecsúszása a márkák értékét mutató erőhálón. Még a legerősebb márkák birtokosai sem lehetnek nyugodtak, hiszen a vevőkért zajló világméretű küzdelemben folytonos megújulásra van szükség, írja a Népszabadság.
A Boci csoki vette át a Tokaji helyét a márkarangsorban
Vége a hungaricumok uralmának a márkarangsorban, a legnépszerűbbek között idén a Boci csoki és a Pilóta keksz szerepelt a magyaroknál, írja a Népszabadság a most közzétett Márkaméter lista alapján.