Borsod-Abaúj-Zemplén megye 50 millió forintos figyelemfelkeltő kampányt indít óriásplakátokon, rádióban, a nyomtatott sajtóban és televízióban azzal a céllal, hogy a térség természeti, történelmi és kulturális értékeinek bemutatásával az idegenforgalmat fellendítse – írja a Napi Online alapján a Kreativ.hu.
A megyéről kialakult, a haldokló iparra és a nagyarányú munkanélküliségre asszociáló negatív kép átalakítása érdekében a megye hatékonyabb marketingmunkát és a vendéglátás színvonalának növelését szeretné elérni.
BAZ megye kommunikál
Borsod-Abaúj-Zemplén megye 50 millió forintos figyelemfelkeltő kampányt indít óriásplakátokon, rádióban, a nyomtatott sajtóban és televízióban azzal a céllal, hogy a térség természeti, történelmi és kulturális értékeinek bemutatásával az idegenforgalmat fellendítse.