[ajanlo=1328][igazitas=right/]A döntést Borsos György a járatok veszteségességével indokolta. Elmondta, hogy a londoni gépek telítettsége ugyan kedvező volt, ám olyan jelentős a Londonba közlekedő kapacitás, hogy a légitársaságok csak nyomott áron tudják értékesíteni a jegyeket.
A kiélezett versenyt jelzi, hogy jelenleg napi 10 járat közlekedik Budapest és London között, szemben a néhány évvel ezelőtti 2-3-mal. Magyarországon immár az összes jelentős európai fapados jelen van, az utolsóként piacra lépő ír Ryanair is hamarosan megkezdi az utasok szállítását.
Borsos György hangsúlyozta, hogy a felszabadult kapacitásokat a SkyEurope más, nyereségesen közlekedő járataira csoportosítja át. Példaként említette, hogy a légitársaság új, prágai bázisáról napi járatokat közlekedtetnek Amszterdamba, Rómába, Milánóba és az első légitársaságként indítanak járatot Párizs Orly repülőterére.
A megszüntetett londoni járatokra jeggyel rendelkezőknek a vételárat a SkyEurope visszatéríti, illetve lehetőséget biztosít arra, hogy a jegyeket térítésmentesen átfoglalhassák az utasok egy másik járatra - tette hozzá az igazgató.
A magyar piacon egyébként nem ez az első eset, hogy valamely diszkont légitársaság járatot szüntet meg. 2005 őszén a WizzAir függesztette fel a Milánóhoz közeli Bergamoba közlekedő járatát, a döntést akkor is gazdasági megfontolásokkal indokolták.