Mit jelentene mindez a valóságban? Az említett nyolc társaság hazánkban a legkülönfélébb módon osztozik a társadalmi felelősségben: egyikük színházat, művészeti- és AIDS-ellenes alapítványt szponzorál.
Másik részük gyűjtéseket szervez iskolák számára, részmunkaidős lehetőségeket biztosít kisgyermekesek és csökkent munkaképességűek részére, egészségmegőrző vizsgálatokra hívja dolgozóit, osztályozza a termelési hulladékot, a turizmust fejlesztő projekteket támogat, részt vesz a fiatalok szakmai képzésében vagy éppen fiatal vállalkozókat karol fel a dinamikus gazdasági élet kialakulása érdekében.
CSR: kényszerrel nem megy
Wéber Balázs
Menedzsment Fórum
Britek okítják etikára a magyar cégeket
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása (CSR) több egyszerű gesztusnál vagy ravasz PR-fogásnál, bár kétségtelen, hogy általa a brand értéke is nő, számol be a Menedzsment Fórum.