1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mint tudjuk, a problémamentes világ csak ábránd, a reklamáció viszont állandó jelenség. Ezért a cél az, hogy a panasz kezelése által a mérges ügyfél a cég leghűségesebb vevőjévé váljon.

10. Ajánljunk fel az ügyfélnek valamilyen értékes ajánlatot vagy ajándékot!

Ha a cég politikája engedi, akkor ajánljon fel egy vigasz terméket vagy árkedvezményt: "Szeretnénk Önnek egy 10 százalékos árengedményt nyújtani."

A panaszos email-ek megválaszolása igen nehéz munka, ellentétben azzal, amikor egy ügyfélproblémát telefonon keresztül oldunk meg. Az email nem ad lehetőséget arra, hogy meghalljuk az ügyfél hangjában a megkönnyebbülést, a megnyugvást, így nem lehet meg az az örömünk sem, hogy sikerült az ügyfél mérgét elismeréssé alakítanunk.

Manapság egy jól működő CRM-rendszer a cégnél nagyon sok gondot le tud venni az ügyfélszolgálati munkatársak válláról. Ha van már CRM-rendszerünk, akkor használjuk bátran a fenti ötleteket, és állítsuk át rendszerünket úgy, hogy a fenti paramétereket képes legyen kezelni. Ha még nincs, akkor gondolkodjunk el arról, hogy a CRM-rendszer bevezetési költsége nagyobb-e, vagy pedig az ügyfelek elvesztése miatti bevétel veszteség.

Forrás: CRM Percek

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!