1p

Mint tudjuk, a problémamentes világ csak ábránd, a reklamáció viszont állandó jelenség. Ezért a cél az, hogy a panasz kezelése által a mérges ügyfél a cég leghűségesebb vevőjévé váljon.

10. Ajánljunk fel az ügyfélnek valamilyen értékes ajánlatot vagy ajándékot!

Ha a cég politikája engedi, akkor ajánljon fel egy vigasz terméket vagy árkedvezményt: "Szeretnénk Önnek egy 10 százalékos árengedményt nyújtani."

A panaszos email-ek megválaszolása igen nehéz munka, ellentétben azzal, amikor egy ügyfélproblémát telefonon keresztül oldunk meg. Az email nem ad lehetőséget arra, hogy meghalljuk az ügyfél hangjában a megkönnyebbülést, a megnyugvást, így nem lehet meg az az örömünk sem, hogy sikerült az ügyfél mérgét elismeréssé alakítanunk.

Manapság egy jól működő CRM-rendszer a cégnél nagyon sok gondot le tud venni az ügyfélszolgálati munkatársak válláról. Ha van már CRM-rendszerünk, akkor használjuk bátran a fenti ötleteket, és állítsuk át rendszerünket úgy, hogy a fenti paramétereket képes legyen kezelni. Ha még nincs, akkor gondolkodjunk el arról, hogy a CRM-rendszer bevezetési költsége nagyobb-e, vagy pedig az ügyfelek elvesztése miatti bevétel veszteség.

Forrás: CRM Percek

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!