1p

Több más amerikai óriáscég után a Johnson & Johnson egészségügyi és kozmetikai vállalat is felfüggeszti reklámjai megjelentetését a Google tulajdonában lévő YouTube videomegosztón, mert ez utóbbin gyűlöletkeltő és sértő videókat is közzétesznek - jelentették be csütörtökön.

A cég attól tart, hogy a videomegosztón megjelenő reklámjait olyan felvételekhez társítják, amelyek sértő jellegűek. Korábban más világmárkák, beleértve a Volkswagent, a Tescót, a Toyotát, csatlakoztak ahhoz a 250 vállalathoz, amelyek már felfüggesztették reklámjaikat a Google-nál. Szerdán ugyanilyen döntést jelentett be a Verizon és az AT&T mobil távközlési cég is.

A bojkott miatt részvénypiaci nyomás alá került Google kilátásba helyezte hirdetési politikája felülvizsgálatát, amelyet állítása szerint már el is kezdett.

A YouTube videomegosztó a Google jelentős, de nem meghatározó bevételi forrása. A hirdetési megbízások nagy része nem az óriáscégektől, hanem a kisebb vállalatoktól érkezik, amelyek nem tudják megfizetni a televíziós reklámokat.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!