2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A sikeres reklám jó helyen fut, mágikus címsorokat vet be, a vásárló haszonorientált felfogására apellál, és szemtelenül belesulykolja, mit kell tennie vágyai kielégítése érdekében.

A "hívja most", "látogassa meg ma", "kattintson ide" felszólítás mindenkiben kisebb vagy nagyobb érzelmi reakciót kelt, így az nagyobb eséllyel fog hatni.

Ha pedig még hatásosabbá kívánjuk tenni a reklámot, akkor azt is fűzzük hozzá, hogy mindezt gyorsan tegyék. Ennek érdekében ajánlatos időbeli korlátot szabni az ajánlatnak, például fogyóban a készlet ("Már csak 1000 db maradt - kiszolgálás érkezési sorrendben!"), vagy az akció ideje limitált( "csak a hónap végéig tart").

A módszer azért működik, mert az emberek többsége szereti halogatni a dolgokat, és végül nem azzal foglalkozik, ami fontos, hanem ami sürgős. Ha ezt a taktikát választjuk, tartsuk be a mennyiségi limitet vagy határidőt, különben elveszik a szavahihetőségünk. Az "akciónkat meghosszabbítottuk" felirat láttán mindenki tudni fogja, hogy rosszul alakulnak az eladások.

Hogyan váltsunk?

Ha cégünk régi reklámjai egyáltalán nem működtek, akár azonnal nekikezdhetünk az új tervezésének a fenti szempontok alapján. De ha a régi reklámok is hoztak vevőket, akkor csak lassan váltsunk, mivel ha azt elvágjuk, akkor az abból érkező vevőfolyamtól is elbúcsúzhatunk. Tehát először kezdjük el párhuzamosan futtatni a régi és az új hirdetést, azaz vezessük be az újat, és - 2-3 hónap alatt - futtassuk ki a régit.

Statisztikák szerint egy embernek 7-8-szor kell találkoznia egy üzenettel ahhoz, hogy vásároljon. Tehát egyetlen megjelenéstől ne várjunk sokat: vagy rövid ideig intenzíven, vagy hosszú ideig elnyújtva, de kitartóan folytassuk a reklámkampányunkat.

Forrás: ingyenes kkv Marketing Magazin

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!