Az információs technológia robbanásszerű fejlődése új megvilágításba helyezi az üzleti kapcsolatokat. Az Internet és a mobil kommunikáció új eszközei könnyebbé teszik a célzott üzleti ajánlatok eljuttatását a potenciális ügyfelek részére s e lehetőséggel egyre többen élnek is.
A vállalkozásoknak mind nagyobb mennyiségű kapcsolatot kell felépíteniük és fenntartaniuk ahhoz , hogy az erős versenyben biztosítani tudják a növekedéshez szükséges fizetőképes keresletet. Kereskedelmi és nagyszámú partneri kapcsolatot működtetni azonban ma már komoly informatikai háttértámogatás és a folyamatok egy részének automatizálása nélkül nem lehet.
Az Online Marketing Ügynökség június 25-i konferenciáján arra keresi a választ, hogy a vállalaton belüli, illetve az önálló call centerek milyen technikai lehetőségeket adnak a felhasználók kezébe, milyen segítséget nyújthatnak a kereskedelmi munkában? Kihelyezhető-e és ha igen milyen mélységben a kereskedelmi munka a vállalkozáson kívülre. Hozhat-e eredményt és miként használható fel az értékesítő munkában egy egységes és naprakész ügyfél adatbázis, s milyen módon elemezhetők a meglévő adatok és állíthatók az eredmények egy hatékonyabb marketing munka szolgálatába?
A téma igen sok gazdasági ágban aktuális, a média hirdetéstől kezdve , a bankokon, biztosítókon át az autós, gyógyszeripari-, informatikai cégekig bezárólag igen széles az új eszközök felhasználási területe.
Középpontban a piacbővítés új eszközei
Az információs technológia robbanásszerű fejlődése új megvilágításba helyezi az üzleti kapcsolatokat. Az Internet és a mobil kommunikáció új eszközei könnyebbé teszik a célzott üzleti ajánlatok eljuttatását a potenciális ügyfelek részére s e lehetőséggel egyre többen élnek is.