2p

Összeomlik a magyar egészségügy?
Mennyi pénz hiányzik a rendszerből?
Mitől lesznek rövidebb várólisták?
Csak a magánegészségügyre számíthatunk?
Online Klasszis Klub élőben Rékassy Balázzsal

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!

2024. szeptember 18. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hiába jó a termék, hasznos a szolgáltatás, értékesítők nélkül nincs üzleti siker. A jó szakember pedig nem feltétlenül egy levakarhatatlan, bulldog- természetű ügynök.

Az értékesítői magatartás viszonya a termékhez, áruhoz, szolgáltatáshoz szabadabb, az a vevőigényekhez rugalmasan alakítható. Az értékesítő ismeri az előállítás módját, a felhasználás összes lehetséges területeit, így fel tud kelteni vevőigényt akkor is, ha az eredetileg nem volt meg. A piacon szerzett információkat visszaviszi a szervezetbe, hogy a termék fejlesztésére, változtatására, javítására használják fel. A tanácsadó az árut vagy szolgáltatást kidolgozza, kialakítja, annak szakértője és elkötelezett képviselője.

A tárgyalástechnika vizsgálatával is sok minden kiderülhet az egyes jelöltekről. Az ügynök kommunikációs eszközei erősen végesek: azokat az előnyöket közvetíti, amelyeket a termék kínál, függetlenül attól, hogy a másik félnek szüksége van-e arra. Az értékesítő több alternatívát tud kínálni, magatartása rugalmasan alkalmazkodik a tárgyalásos helyzethez, illetve a vevő igényeit, kétségeit kifejező kérdésekhez. A tanácsadó kommunikációja a megoldandó feladat tisztázására és új megoldás kidolgozására irányul.

[ajanlo=94][igazitas=left/]A kérdőív válaszainak értékelése minden szervezet esetében más és más. A viszonyítási alap mindig a konkrét szervezet értékesítési gyakorlata alapján alakul ki. Ezt az értékesítési vezetők is meghatározhatják az üzleti stratégia ismeretében, de jó megoldás lehet az is, ha a már bevált munkatársak eredményeit tekintik mérvadónak az új kollégákkal szembeni elvárások megállapításakor. Az idő múlásával az értékesítési stratégia módosulhat, ami a standard változásával jár; a kérdőív ennek a folyamatnak a követésére is alkalmas.

Dr Farkas Gáborné, PsyOn Vállalatfejlesztési Tanácsadó

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!