1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetség tagjainak sorába lépett júliustól a a Publicis Dialog Hungary BTL ügynökség.

Ezzel, a már 14 tagból álló BTL szekció az ATL után a MAKSZ második legnagyobb létszámú tagozatává nőtte ki magát. Az újonnan csatlakozott ügynökség 2001-ben Direct Response néven alakult, és a Publicis reklámügynökséggel kialakított szoros együttműködés eredménye képpen nevet változtatva, idén csatlakozott a Publicis csoporthoz. A Publicis Dialog főként a Direkt Marketing területén tevékenykedik, ügyfelei között megtalálhatjuk a Publicis csoport ügyfeleit, a Nestlét, a Renault-t, a Scheringet és a MOL-t és a Reemtsma Debreceni Dohánygyár Kft-t is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!