1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetség tagjainak sorába lépett júliustól a a Publicis Dialog Hungary BTL ügynökség.

Ezzel, a már 14 tagból álló BTL szekció az ATL után a MAKSZ második legnagyobb létszámú tagozatává nőtte ki magát. Az újonnan csatlakozott ügynökség 2001-ben Direct Response néven alakult, és a Publicis reklámügynökséggel kialakított szoros együttműködés eredménye képpen nevet változtatva, idén csatlakozott a Publicis csoporthoz. A Publicis Dialog főként a Direkt Marketing területén tevékenykedik, ügyfelei között megtalálhatjuk a Publicis csoport ügyfeleit, a Nestlét, a Renault-t, a Scheringet és a MOL-t és a Reemtsma Debreceni Dohánygyár Kft-t is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!