2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Tízből négy amerikai játszik rendszeresen számítógépes vagy videojátékokkal, s a játékosok csaknem fele (45 százalék) az internetet is erre használja. Az AOL internetszolgáltató és az AP hírügynökség közös felmérése szerint a játékosoknak kevesebb idejük jut tévézésre.

A férfiak 45, a nők 35 százaléka nyilatkozott úgy a kutatásban, hogy rendszeresen használ videojátékokat kikapcsolódásra. A férfiak jóval nagyobb hányada szeret másokkal (tehát hálózatban vagy az interneten) játszani, az ő esetükben ez az arány 32 százalékos, míg a hölgyekében 23.

A nagyvárosiak szeretnek leginkább a világhálón játszani, utánuk a vidékiek, majd az elővárosiak következnek. Érdekes - és a marketingszakemberek számára fontos - észrevétel, hogy azok, akik rendszeresen használnak videojátékokat - akár egyedül, akár másokkal -, kevesebb időt töltenek televíziózással. A játékosok 41 százaléka legalább 3-4 órát ül a számítógép vagy konzol előtt hetente (10 százalékuk pedig több mint 10 órát), így nem csoda, ha tévénézésre kevesebb idő jut - írja az eMarketer.

A rendszeres játékosok csaknem egyharmada (30 százalék) kevesebb mint öt órát tölt a tévékészülék előtt hetente. Ez elenyésző ahhoz képest, hogy egy átlagos amerikai háztartásban legalább egy tévé napi minimum hét órán keresztül be van kapcsolva. "Az eredmények megerősítik, hogy a videojáték, mint jelenség a társadalom egészére hatással van, férfiakra, nőkre, fiatalokra és idősekre egyaránt" - értékelte a felmérést az AOL elemzője.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!