2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit.

Gyovai Györgyi

Gyovai Györgyi a stratégiaalkotás, valamint számos FMCG kategória területen szerzett innováció- és termékfejlesztési és márkaépítési tapasztalattal rendelkező marketing specialista, aki elmondta:

“Célom az IAB Hirdetői Klubjának eddig elért eredményei mentén új lendületet adni, további kollégákat bevonni és egy hasznos, inspiráló fórumot biztosítani, ahol az aktuális témákról lehet - magunk közt – beszélgetni.”

Az IAB Hirdetői Klub a megrendelői oldalon dolgozó kommunikációs és marketinges kollégák fóruma. A 2012 novemberében alapított klub célja, hogy olyan hiánypótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketing piacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok digitális kommunikációjának a fejlődését.

A klub megálmodásában és megalapításában Tóth Gergelynek hatalmas szerepe volt, hiszen többek között az Ő szakmai vezetésével és aktív közreműködésével keltek életre a ma is nagy sikerrel működő klubestek, ahol az elmúlt években közel 100 szakember fordult meg és cserélt eszmét.

“A hirdetői klub izgalmas teret adott a hirdetői kollégákkal való eszmecseréhez, az elmúlt alkalmakon komoly szakemberekkel, zárt körben beszélgethettünk az iparági jövő vízióktól, az ügynökségek - ügyfelek szerepdefinícióin át, a video formátum használatán keresztül a social CRM üzleti monetizálási lehetőségeiig. Örülök, hogy Györgyi személyében új lendületet kaphat a Klub, résztvevőként továbbra is támogatni és látogatni fogom a klub eseményeit”- mondta el Tóth Gergő, aki még a Heineken marketing vezetőjeként vett részt a Hirdetői Klub megalapításában.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!