A TDWI (üzleti adatfeldolgozási szakemberek nemzetközi szervezete) a versenyen az üzleti intelligencia és adattárház alkalmazások kifejlesztésében, elindításában és működtetésében magas szakmai normákról tanúbizonyságot tevő vállalatok tevékenységét ismerte el. A Pannon közleménye szerint az általa benyújtott pályázati anyag egy olyan módszertant tartalmazott, amely a szolgáltató számára ügyfélmegtartó kampányok, célzott és személyre szabott ajánlatok kidolgozására nyújt segítséget, s így kiemelkedő jelentőséggel bír az ügyfélelvándorlás sikeres megelőzésében.
A vállalat évek óta alkalmazza ezt a módszert napi telemarketing és kampánymenedzsment tevékenysége során. A TDWI zsűrije minden pályázatot négy kritérium szerint értékelt: az üzletmenetre gyakorolt hatás, kiérleltség, innovációs érték és üzleti szempontból vett fontosság.