3p

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 49. hét nézettségi adatokban tovább szárnyalt a TV2 közönségkedvence, a tehetségkutatókban pedig döntőt rendeztek.

Nem osztottak lapot a 49. hét hétköznapjain az RTL-nek, a csatorna egyik főműsoridős adásának eredményével sem lehet igazán elégedett. A továbbra is szórakoztató Az árulók – Gyilkosság a kastélyban meglehetősen halovány, 351 ezres átlagos nézőszámmal iratkozott fel a heti listára, míg a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportjában arányosan jobb, 140 ezres nézettséget ért el, 14,2 százalékos közönségarány mellett.

A program második felében A konyhafőnök a teljes lakosság körében 224 ezres nézettséget hozott, ami ugyancsak felejthető eredmény.

Az már a párkeresős reality első évadjánál kiderült, hogy a TV2 belenyúlt a tutiba a Netflixtől honosított Házasság első látásra elkészítésével, a műsor pedig újabb évadjában is folytatta a diadalmenetet: a héten az adásokat átlagosan 854 ezren figyelték.

A csodafegyver a heti győzelemre is elég volt, így a teljes lakosság körében a legnézettebb a keddi epizód lett 878 ezer fős közönségével.

Továbbra is imádják a nézők a vakon házasodó párokat
Továbbra is imádják a nézők a vakon házasodó párokat
Fotó: TV2 Sajtószoba

Más TV2-s műsorokkal szemben a Házasság első látásra a kiemelt kereskedelmi korcsoportban is hagyományosan erős, ez a héten z 236 ezer nézőben nyilvánult meg 23,8 százalékos közönségarány mellett.

A lendület a későbbiekben sem fogyott ki, ugyanis a közönség a Palik László vezetésével érkező Legyen ön is milliomos! epizódjait is szerette, ez 699 ezer néző körüli szintet hozott, ami az este 9 utáni kezdés esetén kiemelkedően jó eredménynek számít.

Sportesemények

A hét legnézettebb sporteseménye egy kézilabdameccs volt, Magyarország Románia válogatottjával találkozott az EB keretében, a magyar lányok győzelmével záródó találkozót 370 ezren követték a készülékek előtt.

A Forma-1 az Egyesült Arab Emírségekbe látogatott, az ország hét emírsége közül ezúttal is Abu-Dhabi adott otthont a versenynek, amelyen a McLaren színeiben Lando Norris győzött, mindezt 344 tévéző figyelte élőben. Végül egy focimeccs is akadt a toplistán, a magyar bajnoki keretében a Ferencváros a Zalaegerszeg csapatával találkozott, a Fradi 1-0-s győzelmét pedig 195 ezren nézték.

Hétvégi döntők

Szombaton az X-Faktor befejezte aktuális évadját, a győztes Fehér Krisztián markát 36 millió forint ütötte – a nagy finálét 606 ezren nézték az RTL-en. A csatorna a kiemelt kereskedelmi korcsoportban örülhetett igazán, ugyanis az X-Faktor végig nagyot ment a fiatalabbak körében, és 272 ezres közönségével, valamint 29,8 százalékos közönségarányával a döntő hetében sem tudták megverni.

A TV2 szombati riválisként a Dancing With The Stars celebtáncos vetélkedőt küldte adásba, amely ezúttal is stabilan teljesített, és 650 ezres nézettségével a teljes lakosság körében behúzta a napot.

Vasárnap az RTL a Dél-Koreából adaptált Álarcos énekessel szórakoztatta a nézőket, amely 533 ezer nézőig jutott – ez a rivális adást tekintve nem meglepő, ugyanis a szintén döntőző Megasztár 778 ezres nézettségével simán megnyerte a napot. Az évad győztese pedig Gudics Máté lett.

Nem volt kérdés a végeredmény

Ameddig a Házasság első látásra adásban van, az RTL-nek nehéz dolga lesz, ha meg akarja verni a TV2-t. Ez a 49. héten nem is sikerült, így összességében a a kiemelt kereskedelmi korcsoportban, az átlagos napi közönségarányok harcában a két csatorna közül a TV2 kerekedett felül, és 19,8 százalékával lenyomta az RTL 15,6 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!