A játékban a hallgatóknak egy képregény 15 kockáját és a hozzájuk tartozó 15 szövegrészletet kell helyes sorrendbe rakni. A helyes sorrendben elhelyezett kép- és szövegkockákon elhelyezett számokból összeáll egy kód, amit megfejtve egy pénzügyi fogalmat kaphatunk, és ezért a szerencsés sorsolást követően nyertes vásárlási utalványt kaphat.
További érdekessége a játéknak, hogy a megfejtők a Pénzügyek Tanszék által oktatott tárgyakra szavazhatnak, ahol a legtöbb szavazatot kapott tárgyból egy plusz pótvizsga vagy ZH lehetőséghez jut annak az összes hallgatója. A játékban a BME bármely hallgatója részt vehet. A feladat megfejtését 2014 november 28-ig lehet beküldeni.
Nagyon precízen és gondosan van kidolgozva a képvilága, aki ismeri az egyetemet, meg tudja mondani, hogy mi melyik helyiségben, tanteremben történik, a büfé, a kollégium ugyanúgy néz ki, mint a valóságban, a képeken szereplő két ZH. szituációról pontosan meg lehet mondani, hogy a papírokat osztják vagy már beadják a dolgozatot.
Rajzolója, Szabó Gergely egyike a fiatal és jó képzőművészeknek, grafikus a végzettsége, és rézmetszeteket készít. A történetet, és a szöveget dr. Andor György, a BME Pénzügyek Tanszék vezetője, az egyetem volt rektorhelyettese, és dr. Galántai Zoltán, a Pénzügyek Tanszék Oktatója, 22 kötetes szerző fogalmazta meg.
A képregény és a játék eszköz arra, hogy a hallgatókkal kommunikáljanak. Az, hogy melyik tantárgyat szavazzák meg a megfejtők egy fontos visszajelzés. Célja az is, hogy az egyetemisták számára élővé és szórakoztatóvá tegyék az egyetemi tartózkodásukat, és erre egy hagyományt építsenek, mert a játékhoz a 2015-ös következő félévben még terveznek folytatást. Két új képregény-rész jelenik meg, amelyek befejezését a hallgatókra bízzák.
mfor.hu