Miután az elmúlt héten kirobbant rendőrségi botrányról sokan és sokfélét írtak, így a kérdéssel közvetlenül nemigen foglalkoznék. Elgondolkodtat ugyanakkor, hogy vajon milyen közvetett hatások lesznek?
Mi lesz például a jelmondatokban, reklámokban harsogott "biztonság" vagy éppen "védelem" szavakkal? Vajon az ING Biztosító idegesítő kislánya a jövőben is megkérdezi-e apját, hogy "a bácsi rendőr?"
Vagy a jövő héten már más szöveget hallunk a reklámfilmben? Érdekes lesz megfigyelni, hogy a kommunikációs szakemberek miként reagálják le a kialakult helyzetet.
Vajon a reklámügynökségek kreatívjai és szövegírói milyen gyakran fognak a jövőben egyenruhás személyeket szerepeltetni a hirdetésekben? Milyen új szavakkal próbálják helyettesíteni majd az elhasználtakat?
Az bizonyos, hogy csak a biztosítási szektorban óriási pénzek mozognak, és az érintett cégek pedánsan figyelnek a róluk kialakult képre. Eddig is sok pénzt költöttek erre, a jövőben vélhetőleg még többet fognak.
Persze ez jócskán megtérül, csupán azt kell elhitetni ügyfeleikkel, hogy ők még a rendőröktől is meg tudják védeni az embereket...
kábé
Menedzsment Fórum