Az Antro Kht. 2001 óta körülbelül 200 millió forintot fordított a közvetlen fejlesztésekre és a prototípus megvalósítására regionális, országos és uniós pályázatok, valamint az MKB-Euroleasing Zrt. támogatásával.
A tervezett sorozatgyártás beindításához több milliárd forintos tőke szükséges, ezért az Antro az elmúlt évben létrehozta a Solo-Duo Zrt.-t, hogy a kockázati tőkebefektetők és a későbbi gyártásban is részt vevő szakmai befektetők bevonásával finanszírozza a sorozatgyártás előkészítését.
Ha a szükséges összeg rendelkezésre áll, várhatóan 2012-ben indulhat a sorozatgyártás, arról azonban, hogy hol, még korai gondolkodni – mondta Hegedűs Zsolt. A járműkoncepció egyes elemei sok újonnan fejlesztett és még fejlesztendő megoldást tartalmaznak.
Ezek sorozatgyártásra való alkalmassá tétele pedig időigényes. A prototípus tervezésén és kivitelezésén jelenleg – a külsősökkel együtt – több mint ötvenen dolgoznak, de a jövőben tervezett ütemhez a számukat rövidesen meg kell többszörözni – számol be a Világgazdaság.