2p

A Procter&Gamble az első cég, amely hirdetéseket jelentetett meg, hogy eloszlassa a vásárlók kételyeit a nemrégiben kirobbant állateledel-botrány után. Korábbi hírek szerint a termékekbe olyan szennyezőanyag került, amely kisállatok ezreit ölte illetve betegítette meg.

A P&G egész oldalas hirdetéseket jelentetett meg 59 amerikai napilapban, amelyben a kisállat-tulajdonosokat nyugtatja. A reklámokban az áll, hogy a piacon maradt eledelek biztonságosak és nem tartalmaznak olyan szennyezőanyagot, amelyek miatt a visszahívások történtek - közli az AdAge.com.

Az "első lépésnek" nevezett reklámkampányt a P&G szóvivője szerint azután

indították el, hogy az Egyesült Államokban visszahívtak állateledeleket az elmúlt napokban. A visszarendelések mögött

három gyártó állt

, a szálak pedig a kanadai Menu Foodhoz vezettek, amelynek 95 terméke érintett az ügyben. A vásárlók panaszai február 20-ától érkeztek a céghez, amit egy belső vizsgálat követett, ezután hívták vissza a termékeket - közölte korábban az amerikai Food and Drug Administration.

A termék-visszahívásokban három gyártó is érintett volt, amelyeknek a Menu Foods szállított, az ő üzemeikben is kimutatták a szennyezőanyagot. A Colgate-Palmolive Co.-nál egy száraz macskaeledelt rendeltek vissza, a Nestle Purina pedig egy kutyaeledelt volt kénytelen kivonni a forgalomból.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!