A P&G egész oldalas hirdetéseket jelentetett meg 59 amerikai napilapban, amelyben a kisállat-tulajdonosokat nyugtatja. A reklámokban az áll, hogy a piacon maradt eledelek biztonságosak és nem tartalmaznak olyan szennyezőanyagot, amelyek miatt a visszahívások történtek - közli az AdAge.com.
Az "első lépésnek" nevezett reklámkampányt a P&G szóvivője szerint azután
indították el, hogy az Egyesült Államokban visszahívtak állateledeleket az elmúlt napokban. A visszarendelések mögött
három gyártó állt, a szálak pedig a kanadai Menu Foodhoz vezettek, amelynek 95 terméke érintett az ügyben. A vásárlók panaszai február 20-ától érkeztek a céghez, amit egy belső vizsgálat követett, ezután hívták vissza a termékeket - közölte korábban az amerikai Food and Drug Administration.
A termék-visszahívásokban három gyártó is érintett volt, amelyeknek a Menu Foods szállított, az ő üzemeikben is kimutatták a szennyezőanyagot. A Colgate-Palmolive Co.-nál egy száraz macskaeledelt rendeltek vissza, a Nestle Purina pedig egy kutyaeledelt volt kénytelen kivonni a forgalomból.