3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az ismertetett tapasztalatok a Digart International Ltd. magyarországi tanúsítási tevékenységére alapulnak. A Digart International Ltd. Magyarországon 1996. óta folytat tanúsítási tevékenységet, - 2000. óta magyarországi akkreditáltsággal - elsősorban a kis és közepes szervezetek körében. A 2001. decemberéig kiadott tanúsítványok száma 366.

A szervezet számára a nehezebb feladatot általában külső (jogi) követelmények figyelemmel kísérése jelenti. A saját erőből történő megoldás esetében - a kis és közepes szervezeteknél - a legtöbb gond abból származik, hogy a megbízott személy nem rendelkezik a feladat végrehajtásához szükséges szaktudással. Sok esetben már a jogszabály értelmezése is problémát jelent, nem beszélve annak feldolgozásáról, szervezetre történő adaptálásáról, a dolgozókkal történő megértetéséről, elfogadtatásáról. A külső szakértő személy vagy szervezet esetében is jelentkezhetnek ezek a gondok, hiszen a külső személy, szervezet megbízása az esetek többségében csak arra vonatkozik, hogy kísérje figyelemmel a jogszabályi környezet változását, és jelezze azt a szervezet részére.

A jogszabályi környezet ismerete a tanúsító szervezetek munkatársai részére is elengedhetetlen követelmény. Ezért a tanúsítási folyamatunkban olyan auditor vagy szakértő működik közre, aki végzettségénél, szakmai gyakorlatánál fogva ismeri a tanúsítandó tevékenységre vonatkozó jogi és egyéb követelményeket, és minden esetben megvizsgálja, hogy a cég által összeállított jogszabálygyűjtemény lista terjedelme, mélysége és időszerűsége megfelel-e a tanúsított tevékenységi kör elvárásainak.

A szervezet vezetőségének tervezési tevékenysége

A tervezés során ma még a szervezetek nehezen találják meg a szervezet általános politikája, a minőségpolitika, a minőségcélok és a minőségprogramok közötti harmóniát.

A kis és közepes szervezetek többségének nincs kialakult küldetéstudata, távlati fejlesztési terve, így nehéz helyzetben vannak akkor, amikor egy adott területre, nevezetesen a minőségirányítás területére, távlati célokat kell megfogalmazniuk. A szervezeteknek mindezt úgy kell tenniük, hogy a célok lefedjék a szervezet minden tevékenységi területét és szintjét, illeszkedjenek más irányítási területekhez, és előremutatók legyenek. A szervezetek által készített minőségpolitikák az esetek többségében túl általánosak, nem adnak megfelelő keretet a célok kitűzéséhez, gyakran még a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettséget sem tükrözik. Kevés a szervezet specifikus, önálló gondolatokat tartalmazó, a szabvány elvárásait maradéktalanul kielégítő minőségpolitika.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!