2p

Született: 1931

Tanulmányok:

Chicago Egyetem: közgazdaságtan MA - 1953;

Massachusetts Instituteof Technology: közgazdaságtanPh.D. - 1956.

Életút:
1962 - 64: tanársegéd a Kellogg Graduate School of Management,Northwestern University Marketing tanszékén, majd ugyanitt
1965 - 68: docens.
1969 - 72: Montgomery Ward-professzori díjas egyetemi tanár.
1973 - 87: Harold T. Martin-professzori díjas egyetemi tanár.
1988 -: S. C. Johnson & Son-professzori díjas egyetemi tanár.

Tanácsadói tevékenység:
Többek között olyan vállalatok számára végzett tanácsadói munkát, mint az IBM, a General Electric, az AT&T, a Honeywell, a Bank of America és a Merck.

Egyéb: Általa oktatott tárgyak, kutatási terület: marketing menedzsment, nemzetközi marketing, nonprofit marketing, szolgáltatásmarketing, stratégiai marketing, maketing elemzés és tervezés, kulturális intézményekmarketingje, vendéglátóipari, turisztikai és területi marketing, marketing ésgazdasági fejlődés.

Az alábbi intézmények díszdoktora:
Krakkói Közgazdaságtudományi Egyetem (1998), Stockholmi Egyetem (1998), Groupe HEC (1998), Santo Domingói Katolikus Egyetem (1997), Athéni Közgazdasági és Gazdálkodástudományi Egyetem (1995), Zürichi Egyetem (1990), DePaul Egyetem (1998).
Ő az egyetlen, aki háromszor is elnyerte a Journal of Marketing AlphaKappa Psi díját az év legjobb cikkéért. 1989-ben Victor Mataja medált kapott, 1989-ben elnyerte a Charles Coolidge Parlin nemzeti marketing-díjat, 1983-ban Stuart Henderson Britt-díjat nyert. Marketinggel foglalkozó szervezetek élén is többször állt igazgatóként, számos vezető folyóirat szerkesztőbizottságának tagja, és a világpiacon vezető pozícióban levő cégek tanácsadója.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!