A BAA heathrow-i igazgatójának sajtótájékoztatóján elhangzott: a hatos móló (Pier 6) nevű, 18 hónap alatt felépített utasfogadó létesítmény 280 méter hosszú, 22 méter magas. Az A380-asoknak kialakított parkolóhelyek 92 méter hosszúak és 82 méter szélesek. A csarnok egyszerre 2200 utas ki- és beléptetésére lesz alkalmas.
[ajanlo=549][igazitas=left/]Mint arról korábban az mfor.hu is beszámolt, a gép gigantikus méretei miatt majd minden reptér átalakításokra kényszerül, amely összességében több milliárd dolláros költséggel jár. Az első légikikötő az egyik legforgalmasabb európai reptér, a frankfurti Fraport volt, amely felkészült az A380-asra, itt tavaly már megkezdték az új terminál kialakítását.
Az Európa egyik legforgalmasabb repülőterének számító frankfurti Fraporton 2005 közepén kezdődik az új korszak, addigra készül el ugyanis az első, A380-as fogadására alkalmas terminál-pozíció. A tervek szerint 2010-re a világon összesen hatvan légikötő lesz alkalmas az óriásgép fogadására. Ázsiában 12 reptéren akár már ma is leszállhatna az A380-as, az USA-ban viszont csupán San Franciscóban landolhatna a monstrum.
A jelenleg tesztelés alatt álló szuperjumbó a tervek szerint az év végén áll kereskedelmi forgalomba, az Airbus illetékesei szerint a Singapore Airlines flottájában decemberben debütál majd a repülő.