4p
A tartalomból: NER-nek való vidék – Viszlát, hungarocell kajásdoboz! – Mi lesz az eladósodottakkal a moratórium után? – Hatalmas pénzbumerángot dobott el a magyar űrprogram


			
		

The Hungarian section of the Danube was a main transportation route before 1989, but a great deal of trade was taken over by road transport. The Danube-Rhine-Main corridor, especially after the connection with the Black Sea, has gained a greater role in river transportation. River traffic is most economical in the case of large long distance deliveries where speed is not a priority.

SCM magazin, IV. évfolyam 4. szám, 2000. május, szállítmányozás melléklet

A cikk magyar nyelvű változata

The Hungarian section of the Danube was a main transportation route before 1989, but a great deal of trade was taken over by road transport. The Danube-Rhine-Main corridor, especially after the connection with the Black Sea, has gained a greater role in river transportation. River traffic is most economical in the case of large long distance deliveries where speed is not a priority.

Hungarian water transportation can be divided into two main groups. The lower Danube remains unnavigable to this day as a result of the Yugoslavian war. The Hungarian shipping company Mahart Rt. has not decommissioned its fleet on this section of the river, meaning its costs have increased significantly in relation to revenues, but the company continues to count on the restarting of navigation on the lower Danube after the situation returns to normal, we learned from András Kiss, logistical director of Mahart Rt.

Water transport, therefore, is currently restricted to the upper Danube, which has seen growth over the years. For the maintenance of economical and profitable river transport, modernisation of the fleet is indispensable. The majority of barges in Hungary are towing vessels, and are outdated with spare parts are hardly obtainable. It is planned to change over to pushing vessels in the long term, which represents around 2-3 years. Boat construction is very expensive, so every aspect needs to be carefully examined before the appropriate type of vessel is chosen, as direct profit returns are realised only after 6-7 years, although indirect returns (environmental protection) show much earlier.










Ez a cikk az Mfor és a Privátbankár Prémium tartalma, csak a lap előfizetői olvashatják teljes terjedelmében.

Prémium tartalmainkhoz a következő lépések után férhet hozzá:

  1. Regisztráljon (adja meg emailcímét és jelszavát)
  2. Válasszon előfizetői csomagjaink közül
  3. Fizessen bankkártyájával

+1 Amennyiben megújuló havi csomagjaink közül választ, az első hónap csak 390 forint mindkét csomag esetében!

Regisztráció

Jelszó visszaállítás / jelszócsere

E-mailen elküldtük a jelszó visszaállításához szükséges információkat. Kérjük, ellenőrizze postafiókját!



Még nem regisztrált? Regisztráció itt

Előfizetői csomagjainkról, az előfizetésről részletesen itt olvashat

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 3-5 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá az első hónapban 390 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

 

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 379 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.