A cég az elmúlt években héttagú értékesítői hálózatot hozott létre Románia-szerte.
Emellett Bulgáriában és Ukrajnában 2-2, Szerbiában és Boszniában pedig 3-3
értékesítő irodát létesített az elmúlt három évben.
Az EU-csatlakozás évében jelentősen fellendült a cég rendelésállománya,
így az exporttal együtt 2500 jármű készült Dunaharasztin az összesen 35
ezer négyzetméternyi üzemcsarnokokban. A cég termelésének 60-65 százaléka
kerül külföldre. Az elmúlt évben viszont százzal kevesebb utánfutót gyártottak, miközben a 15 tonnánál nagyobb kategóriában a 2004-es 3432-vel szemben tavaly csupán 3290 kamion kelt el Magyarországon.
Az idén ismét 2500 jármű értékesítését tervezi a 420 fős cég, amely a honvédségi tender alapján 18 repülőtéri üzemanyag-szállító tartályt épít Rába-alvázakra. Amint azt Cziegler József ügyvezető igazgató elmondta, 2005-ben az autópálya-építkezések miatt főleg billencseket rendeltek a cégtől, ám ezek munkaerőigénye a másfélszerese a szokásos utánfutóknak, felépítményeknek. Emellett az elmúlt két évben 38 százalékkal nőtt az acél világpiaci ára, s ezeket a terheket nem lehet a megrendelőkre hárítani, mert az európai fuvarozópiacon dúló kenyérharc miatt a fuvardíjak sem emelkednek. Így csupán a hatékonyság további növelése, valamint a nyereség csökkenése marad.
A több lábon álló, a gyártás mellett alkatrész-értékesítéssel, szervizeléssel, lízingeléssel is foglalkozó kft. forgalomarányos nyeresége ugyan 8-9 százalékos, ám ha csupán a gyártást nézzük, ma már csak 2-3 százalékról beszélhetünk - írta a Világgazdaság.