3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

"Marketing Trendek 2015" címmel idén már 25. alkalommal kerül megrendezésre az Országos Marketing Konferencia, a szakma konferenciája. A Konferencia idén jubilál, ennek a jeles alkalomnak köszönhetően visszatért a megszokott őszi időpontra, így 2014. november 6-án, 24 évnyi megalapozott szakmai tapasztalattal várja résztvevőit!

A konferencia elsődlegesen a szakma, a marketinggel foglalkozó szakemberek, a marketing tanácsadók és szolgáltatók, az oktató marketinges kollégák, a marketing szakma iránt érdeklődők, de egyben minden olyan cégvezető figyelmébe ajánlott, aki tudja, hogy a marketing az egyik legfontosabb a piaci sikerek eléréséhez. A rendezvény programstruktúrája is eltér az eddig megszokottól, hiszen a kutatási eredményeket, valamint a trendeket bemutató plenáris előadások után a Piac és Profit szekció a jövő évi tervezésben, fejlődésben is támogatni kívánja a résztvevőket, mindemellett a Digital Hack blokk többek között bemutatja a legújabb marketingkommunikációs eszközöket, amik elengedhetetlenek lesznek a jövőben.

A megnyitót követően a plenáris előadások első blokkjában a kutatások kerülnek előtérbe. A Szövetség saját szakmai kutatási eredményeinek ismertetése mellett Dr. Piskóti István a "Marketingtrendek 2015" című előadásával vonja le következtetéseit a jövőre vonatkozóan. Ezt követően Dr. Törőcsik Mária a szakmai kutatást mintegy kiegészítve mutatja be a várható fogyasztói változásokat a "Fogyasztói trendek 2015" című előadása során.

A kutatási részt a kommunikációs társzervezetek jeles képviselőinek előadásai követik, az adott specifikus ágazatban várható tendenciákat mutatják be. A marketing szerepe a digitális gazdaságban címmel a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium képviseletében Dr. Kelemen Csaba tart előadást. Majd az izgalmas plenáris zárásaként az Akadémiai Kiadó képviseletében Dr. Veres Zoltán ismerteti a "Tudomány a gyakorlatban" előadás keretében a jövő évi szakkönyv kínálatot.

A plenáris ülésen olyan kérdésekre kaphat választ, mint:

  • Mit gondol a szakma a jövő évi trendekről?
  • Hogyan változnak a fogyasztói szokások?
  • Milyen új módszertanok várhatóak a piackutatásban?
  • Mi lesz a reklám szerepe 2015-ben?
  • Merre tart a DM szektor?
  • Mik lesznek a PR eszköztárai?
  • Mire készülnek az ügynökségek jövőre?

A rendezvény legfőbb célkitűzése, hogy ismertessük a jövő évre várható trendeket, amelyeket a Szövetség piackutatása is hitelesen alátámaszt, valamint a résztvevőket hasznos gyakorlati tanácsokkal, előremutató információkkal, innovatív megoldásokkal vértezzük fel a 2015-ös évre. Résztvevőinket biztosítjuk arról, hogy legalább két olyan gondolatot vihetnek haza, amit hasznosíthatnak és reményeink szerint jól végzett munkájukról is megerősítést kaphatnak. Ha Ön is kíváncsi milyen irányba halad a szakma, csatlakozzon még most az Early Bird akció keretében az Országos Marketing Konferenciánkhoz! Tervezzen együtt a szakma legkiválóbb szakembereivel!

(X)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!