A Magyar Telekom döntéshozatali képességét és rugalmasságát erősítő funkcionálisabb szervezet jött létre 2010. július 1-jével. Ennek keretében a vállalat létrehozta az értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettesi pozíciót, melynek célja a magas szintű és teljes körű lakossági kiszolgálás biztosítása.
A Magyar Telekom új értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyetteseként Keszég Attila lesz felelős az értékesítésért, az ügyfélszolgálatért, az ügyfeleknek nyújtott műszaki szolgáltatásokért, valamint az ügyfeleknek kínált eszközök logisztikai hátterének biztosításáért.
Keszég Attila 44 éves, a Budapesti Műszaki és Gazdasági Egyetemen gépészmérnök diplomát szerzett, majd MBA képzésen vett részt pénzügyi és vezetési ismeretek szakirányon. Szakmai pályafutását a Hemingway Holdingnál kezdte 1992-ben, majd a Dove Mid Europe munkatársa volt.
Ezt követően 1994-től a Pepsi-Cola Company-nál dolgozott kiemelt ügyféligazgatóként, majd projektmenedzserként, később pedig közép-magyarországi részlegmenedzserként a regionális értékesítés, szállítás és raktározás területen. 1999-től a Pepsi Hungary értékesítési igazgatója volt, 2001-től pedig az értékesítési eszközök közép-kelet-európai igazgatójaként és a hagyományos kereskedelem közép-kelet-európai értékesítési igazgatójaként a magyar, lengyel, cseh és szlovák piacokért volt felelős. 2005-től a Red Bull Hungary ügyvezető igazgatójaként dolgozott.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.