A Hívás (The Call) című rövid filmecske (vagy hosszú reklám?) a Vatikánban játszódik, az amerikai színész egy papot játszik, Campbell pedig az ördögöt. Hogy mi köze van mindennek a gumikhoz és a kábelekhez? Nos, bár a filmet még szerkesztik, a Pirelli illetékesei annyit elárultak, hogy a régóta a köztudatban lévő szlogenjük ("Power is nothing without control") egy metaforikus illusztrációja lesz.

Az alkotás a reklám- és szórakoztatóipar összemosódásának eddigi legkidolgozottabb példája. Az is egyre inkább látszik, hogy az új hibridműfajnak az internet lesz a legfőbb hordozója. E reklámfajta térnyerését elősegíti, hogy sok hirdető egyre kevésbé bízik a tradicionálisabb módszerek sikerében, úgy gondolják, azok lassan elveszítik meggyőző képességüket. Sokan úgy gondolják, ahhoz, hogy elérjék a fogyasztókat, szórakoztatniuk kell őket. Az interneten ez viszonylag egyszerűen működik, azért is, mert a világháló nagyrészt kívül esik a reklámszabályozáson.
Az autóipar már korábban elkezdte kihasználni az új lehetőségeket, néhány évvel ezelőtt a BMW indította el a trendet egy netes kisfilmsorozattal, amelyet olyan nagy nevek rendeztek, mint Guy Ritchie. A német gyártót a Volvo követte, melynek alkotása egy képzeletbeli svéd faluról szólt, ahol az összes lakos ugyanazon a napon vett Volvót - írja az International Herald Tribune.
A Pirelli szerint a Leo Burnett által készített új reklám még néhány lépéssel továbbmegy. A branding például nagyon visszafogott lesz, több keresztet láthatunk majd a filmben, mint Pirelli emblémát. A többi autóipari vállalat hirdetése tele volt kocsikról készült gyönyörű képekkel.
"A hívás" lesz a Pirelli marketingstratégiájának központi eleme a következő néhány évben, a többi médiumra készült hirdetések mind a filmre épülnek majd. A társaság illetékesei úgy nyilatkoztak, hogy a Hívásra és a köré csoportosuló hirdetésekre a reklámköltségvetés 60 százalékát költi majd a cég. Hollywoodon kívül nem nagyon volt még példa ilyen mértékű dupla vagy semmi játékra.