Erre klikkelnek a netezők


A Gemius 14 közép- és kelet-európai ország adatait teszi elérhetővé, így kiderül, hogy milyen hirdetésekre klikkelnek a leggyakrabban a felhasználók.

A Gemius 14 ország adatait teszi közzé, így az érdeklődők Magyarország, Bulgária, Horvátország, Cseh Köztársaság, Észtország, Lettország, Litvánia, Lengyelország, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Törökország és Ukrajna internetezőinek a reklámokra adott interakcióit is megismerhetik.

Magyarországon a szépségápolás- és a divatszektor a legnépszerűbb

Hazánkban a legmagasabb CTR-t a szépségápolás (1,04%) és a divat (0,89%), míg a legalacsonyabb CTR-t a pénzügy (0,23%) és a sport és turizmus (0,24%) tematikájú hirdetéseknél mérte a Gemius.

A hosszú távú trend szerint a legnépszerűbb online hirdetési formátum a hagyományos banner, amely egy információs vagy hirdetési tartalmat hordozó grafikai formátum. Az egyetlen ország, ahol a kampányok kevesebb, mint 70 százaléknál alkalmazták ezt a formátumot, az a Cseh Köztársaság volt (66%). A többi megfigyelt országban a kampányok több mint 70 százalékánál alkalmazták ezt a típusú hirdetési formátumot, Magyarországon az arány kiemelkedő, 94 százalékos.

Az adatok jól mutatják az admonitor.gemius.com oldalon, hogy a rich media hirdetési formátumokat (pl. multimédiás hirdetések) sokkal ritkábban használják. Csupán két európai országban volt 50 százalékosnál nagyobb az arányuk a kampányokban: Szlovéniában és a Cseh Köztársaságban (54%).

Az American Apparel botrányos hirdetései

A legtöbb oldalletöltés még mindig a PC-hez köthető

Habár a hagyományos bannernek meghatározó szerepe van a kampányokban, a rich media hirdetési formátumot használó kampányok magasabb CTR-arányt produkálnak. Az egyetlen ország, amely kivételt képez, az a Cseh Köztársaság. Ott a CTR mindkét formátumnál hasonló, a hagyományos bannernek kicsit magasabb a CTR-e (0,29%), mint a rich media hirdetéseknek (0,28%).

A PC-k, tabletek és mobilok oldalmegtekintéseinek összehasonlításakor a PC-k nyertek a vizsgált országokban. A PC által generált legmagasabb megtekintési arány 89 százalék volt, amit három országban mértek: Szlovéniában, Lengyelországban és Ukrajnában. A legkisebb arányt (75%) Szerbiában mérték.

mfor.hu




Primalak

Folyamatosan keresünk több éves tapasztalattal rendelkező ingatlan tanácsadó munkatársakat!

Ha úgy szeretnél együtt dolgozni az ingatlanpiacon közel 15 éve sikeres vezető kollégáinkkal, hogy közben a jutalék jelentős része is Nálad marad, fényképes önéletrajzzal jelentkezz a iroda@primalak.hu e-mail címen, vagy lépj kapcsolatba velünk telefonon, a 06-30-839-3762-es számon!

hirdetés
Jelentős különbségek lehetnek a lakáshitelek törlesztőrészletei közötJelentős különbségek lehetnek a lakáshitelek törlesztőrészletei közöt

Akár 2 százalékpontos különbség lakáshitelek esetében, ami milliós nagyságrendű különbséget jelent a visszafizetendő összegben.

.
hirdetés
elrejt
 
.